Jump to content
  • 0

blokkade in 't zuiden van NL


marvixx

Question

heey leden!

 

ik zit al paar weken tegen een klein probleem aan te hikken,

elke keer als ik 't zuiden van NL speel zie ik gelijk een blokkade in een tunnel.

Ik ben 3x de readme door gespit en elke tunnel/brug etc extra gedownload en geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen

is er toch iets wat ik over het hoof zie?

 

Door dit kan ik ook de stoptreinen niet spelen omdat de deuren dan niet open gaan.

 

Hoor het graag!

20240310140036_1.jpg

20240310140006_1.jpg

20240310140032_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

15 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
5 minuten geleden, Trains-xp zei:

Heb je dit bestand wel die trouwens ook in de handleiding staat waar een zg. tunnel decal inzit die jij mist?:

https://railworks-austria.at/filebase/index.php?entry/54-rwaustria-startset-ohne-dem-gelände/

hij geeft bij mij een complete error aan. Ik heb op Google lopen zoeken maar kom daar er niet over uit:

 

Schermafbeelding 2024-03-10 153845.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Posted (edited)
2 minuten geleden, ViqFLIRT3 zei:

Bij mij gaat het gewoon goed 🤔(met 7zip)

 

Welk programma gebruik je? 

Winzip en winrar, uitpakken in een "gemaakte map" maar dan zegt Utilities.exe dat het niet bestaat terwijl het wel in de assets map staat.

1 doet het wel de ander de update .rwp loopt vast op een error

Edited by marvixx
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 minuten geleden, ViqFLIRT3 zei:

Welke versie van de route heb je? Op DutchSims is namelijk een nieuwere versie beschikbaar dan hier op SimTogether 😉 

heb alles gekopieerd en geplakt. Ga even spel opstarten en kijken of het probleem is verholpen (de nieuwe versie V2)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
15 minuten geleden, ViqFLIRT3 zei:

Dat moet dan goed zijn, leeg de cache even en kijk of het nu is opgelost?

Mag ik je danken en ook @Trains-xp het is opgelost ik zie geen rare dingen meer en deze tips ga ik ook onthouden voor in de toekomst! Soms is het wel erg zoeken omdat de links niet meer werken maar daar kan niemand iets aan doen. Nogmaals mij dank (topic kan gesloten worden)

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy