Jump to content
  • 0

Updates van via Simtogether gekochte Christrains


Gerwil

Question

Beste allemaal,

 

Vorig jaar heb ik de ICNG van Chris Trains via jullie aangeschaft. In februari jl. ontving ik enige updates van CT, behalve van de ICNG die ik via jullie heb aangeschaft. CT verwijst naar jullie, maar jullie verstrekken geen updates? Is er een mogelijkheid dat ik toch via jullie aan een update kom van de ICNG? 

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
1 uur terug, Gerwil zei:

Beste Jopke, ben jij dus ook tegen deze misstake aangelopen? Zoja, heb jij dan idd de update vi CT gedownload? Want CT verwijst door naar de partnerwebshop.

Beste Gerwil. ik heb de icng hier ook gekocht. En de geüpdatet versie hier opnieuw gedownload en geinstaleerd. En zie de reactie hier boven

Link to comment
Share on other sites

  • 0
12 uren geleden, jopke zei:

Het is wel vreemd dat je hier de update niet apart kan downloaden. Ik heb de icng opnieuw gedownload en geinstaleerd. Het is wel omslachtig om het zo te doen

Zo werken Christrains updates altijd. Ook bij Christrains zelf download je de volledige trein opnieuw bij een update.

Alleen kleine patches zijn nog wel eens een aparte download.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 uren geleden, Michael1234 zei:

Zo werken Christrains updates altijd. Ook bij Christrains zelf download je de volledige trein opnieuw bij een update.

Alleen kleine patches zijn nog wel eens een aparte download.

Oke dat wist ik ook nog niet. Dus weer wat geleerd vandaag

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy