Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Zuid-west 2.0


Lendraa

Question

Hallo allemaal.

 

Het scenario waarbij je met de VIRM naar Rotterdam moet en bij Roosendaal een extra trein moet koppelen werkt bij mij niet.

Ik koppel netjes de trein in Roosendaal, maar het scenario gaat niet verder. Hij blijft op de opdracht koppelen op station 4b Roosendaal staan. 

Wat doe ik fout?

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Hoi Henk,

 

Het is een standaard scenario van de route. De exacte benaming van de route is: [Leonhearth2020] Vlissingen - Rotterdam CS Virm Duration 120

Link to comment
Share on other sites

  • 0
13 minuten geleden, Trains-xp zei:

Leuk deze woordenwisseling over een gebruikersnaam, maar daar los je geen probleem mee op.

Of is dit inmiddels stilletjes opgelost voordat ik of een ander zich erin gaat verdiepen?

Deze complexe vraag is speciaal voor jou 😉

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 29-3-2024 om 14:25, Lendraa zei:

Hallo allemaal.

 

Het scenario waarbij je met de VIRM naar Rotterdam moet en bij Roosendaal een extra trein moet koppelen werkt bij mij niet.

Ik koppel netjes de trein in Roosendaal, maar het scenario gaat niet verder. Hij blijft op de opdracht koppelen op station 4b Roosendaal staan. 

Wat doe ik fout?

En als je op de T toets drukt na het koppelen?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja Louke, na het koppelen moet de opdracht passagiers in/uitstappen komen maar als deze opdracht niet komt en op koppelen blijft staan werkt de T toets niet.

Ofwel dan zou het probleem ergens anders gezocht moeten worden, d.w.z. als het scenario ongewijzigd is gebleven, dus bijv. niet treinen zijn verwisseld met LocoSwap.

 

Edit/

Nou heb eens getest maar hier is het in zoverre goed dat na het koppelen de opdracht in/uitstappen komt.

Zie knipsel:

aangekoppeld.thumb.jpg.bab11dd0901576a482f714324fc6eb7c.jpg

 

Maaar, moest wel eerst een fout weg zien te krijgen en wel deze:

foutje.jpg.0fab5bb10d07044d95d16a26d6042b46.jpg

 

En dat is nu juist het treinstel wat aangekoppeld moet worden, en waarom jij dan geen fout krijg ....?

Afijn, heb vervolgens de aan te koppelen rijtuigen opnieuw in de opdracht ingevoerd en toen was de fout weg en zodoende werkte het koppelen ook.

Of het te maken kan hebben met de updates van Chris zijn treinen en daarom die fout kreeg, mja jij kreeg de getoonde fout dus niet bij het scenario starten, of heb je dit met Q opgeheven?

En ik neem aan dat de treinen van Chris bij jou ook up-to-date zijn, of ....?

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy