Jump to content

Question

Wat kan ik doen om deze error in trainsimulator Classic te verhelpen ik heb zowat alles nu geprobeerd dus weet niet hoe ik dit verder op kan lossen omdanks ik best wel iets van computers af weet kom ik hier echt niet uit wijs. 

In de bijlage 2 printscreens 1 van het probleem de tweede systeeminformatie van mijn pc waarop trainsimulator classic draaid.

Als iemand een oplossing weet wat ik moet doen zou men dan dit in een video of door middel van afbeeldingen of duidelijke informatie kunnen vermelden zodat ik weet welke stappen kan/dien te nemen om dit probleem/error op te lossen want het bis erg vervelend en vaaak opeens zo werkt alles prima en zo komt opeens deze error naar boven beetje vreemd als je het mij vraagd.

Ik hoor graag van jullie als jullie een oplossing weten hoe ik dit probleem zou kunnen verhelpen. 

error melding trainsim.jpg

systeeminformatie.jpg

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Meestal heeft het probleem niet echt iets te maken met wat voor pc er gespeeld word of hoe de settings zijn. Dit kan wel uiteraard als de specs echt serieus te laag zijn. Vaak is de oorzaak een missend onderdeel in een route/scenario wat cruciaal is voor de werking van de betreffende route. De vraag is dan ook; gebeurd die melding in alle routes of in een enkele route of scenario? zo ja dan zou je die route eens kunnen controleren met TS TOOLS op missende onderdelen. Dit programma en werking ervan zijn op dit forum te vinden.

• 0
Posted (edited)

dit probleem heb ik ook af en toe.

Zit je te spelen en ik krijg deze melding dat ik denk wat hoe dan!

Geen idee hoe het kan. Zelf als ik TS speel en druk op de windows teken dan krijg ik een error melding.

Pc's van tegenwoordig 😆

Edited by marvixx