Jump to content
  • 0

Question

Recommended Posts

• 0
3 uren geleden, xavier12345 zei:

hoebedoel je

Zo bedoel ik het. Jou vraag over het starters pakket.

Gewoon even lezen en dan weet je wat je dan krijgt en er bij moet kopen.
https://simtogether.com/store/product/92-nederlands-starterspakket-zonder-train-simulator-de-game/

• 0

ik heb  nu de missende assest  kunnenjullie mij vertellen welken payware zijn ?

allaboard

dpsimulation

dtg

kuju

nztsws

rsc

sad2016

smmdigital

• 0

Je vraagt naar de bekende weg….
Lees de antwoorden hierboven eens opnieuw en rustig door.

alle antwoorden zijn al gegeven betreffende wat payware is hiervan.

• 0

Ja, maar je bent wel hardleers, en zoals Sjef al eens aangaf, lees je de berichten wel en/of anders terug?

Want Kuju en Allaboard heb ik al een paar keer aangegeven dus dit:

..., je hebt dus deze nodig: https://store.steampowered.com/app/208300/Train_Simulator_European_Loco__Asset_Pack/ en die kost buiten een korting sale om € 13,99

Maar deze: https://store.steampowered.com/app/24028/Train_Simulator_Rascal__Cottonwood_Route_AddOn/ heb je ook nodig (Allaboard objecten) waar het eerst genoemde bij inzit en kost € 18,99 kortom tel uit je winst.

Edited by Trains-xp
  • 0

Dat kan wel zo zijn, maar als je niet alles rustig doorleest wat wij allemaal jou al hebben verteld kunnen wij wel steeds alles herhalen maar dan kom je er nog niet. 

EDIT;

als het jou te veel frustraties oplevert, ga dan eerst een jaar met de meegeleverde routes rijden

• 0
6 minuten geleden, Sjef61 zei:

EDIT; als het jou te veel frustraties oplevert, ga dan eerst een jaar met de meegeleverde routes rijden

Ja ..., en wacht een korting sale af.

Want voor ons, hoe goed ook bedoeld, houd het een keer op om steeds in herhaling te vallen.

• 0

Alleen degene die je mist voor die nieuwe route.

Je weet als het goed is wat je nu hebt gedownload en hebt geïnstalleerd.

( ik neem aan dat je op je (externe)harde schijf alle downloads nog hebt bewaard als backup)

En TS tools geeft bij die nieuwe route aan wat je nog aanvullend moet downloaden en installeren.

• 0

Ik zou proberen ‘t hart van NL voor elkaar te maken.

Dan heb je een hele grote mooie route.

• 0

Bij alle routes zit dat lijstje met assest bij, alleen de makers weten uiteraard niet wat de speler wel of niet aanschaft. Daarom zit bij elke route dat lijstje erbij.  Dus als je bij een route iets aangeschaft hebt en je daarna een andere route koopt/aanschaft dan hoef je dus niet de al eerder gedownloade assets opnieuw te downloaden.

En of je hier nou nieuw bent of al jaren ervaring maakt voor het lezen van iets niet uit. Dat je het spel zelf niet begrijpt ok dat is misschien nog wel logisch.

Neem de voorgaande adviezen nou eens over en maak je vooral niet druk als het even niet lukt. Maar vooral; lees de antwoorden die gegeven zijn, daarin staan alle oplossingen die jou aangereikt zijn om (probleemloos) te spelen.

• 0