Fan ik als ben van Railtractionmateriaal (zo bezit ik al jaren de grote en kleine LINT, de BR628-2 en de BR430, die ik vanwege de rijeigenschappen nog steeds met veel plezier rij) én van de U-Bahn Frankfurt route, wilde ik de twee Düwagtrams (U2 en Ptb) van Railtraction ook aanschaffen.
Maar die zijn kennelijk uit het assortiment geschrapt; de links ernaar functioneren niet meer en ook zoekopdrachten op railtraction.eu zelf leveren niks op.....
Weet iemand of ze nog ergens anders verkrijgbaar zijn?
(Volgens Google niet, maar jullie hier zijn natuurlijk de kenners).
Ook hoor ik graag of iemand er ervaring mee heeft en ze echt de moeite waard zijn.
Zo nee, dan hoef ik er namelijk ook niet verder naar te zoeken.
Question
danielxdaniel 14
Goedemiddag allemaal,
Fan ik als ben van Railtractionmateriaal (zo bezit ik al jaren de grote en kleine LINT, de BR628-2 en de BR430, die ik vanwege de rijeigenschappen nog steeds met veel plezier rij) én van de U-Bahn Frankfurt route, wilde ik de twee Düwagtrams (U2 en Ptb) van Railtraction ook aanschaffen.
Maar die zijn kennelijk uit het assortiment geschrapt; de links ernaar functioneren niet meer en ook zoekopdrachten op railtraction.eu zelf leveren niks op.....
Weet iemand of ze nog ergens anders verkrijgbaar zijn?
(Volgens Google niet, maar jullie hier zijn natuurlijk de kenners).
Ook hoor ik graag of iemand er ervaring mee heeft en ze echt de moeite waard zijn.
Zo nee, dan hoef ik er namelijk ook niet verder naar te zoeken.
Bedankt alvast weer!
https://simtogether.com/forums/topic/2773-gezocht-railtraction-d%C3%BCwagtrams-u-bahn-frankfurt/Share on other sites
7 answers to this question
Recommended Posts