Trophies and Medals etienne123 442 Posted 15 hours ago Share Posted 15 hours ago Beste allemaal, Zoals eerder aangekondigd, zal ik stoppen met SimTogether. Hierbij een update over de verdere planning: Per 1 november 2025 stopt de verkoop via de SimTogether Shop. De website blijft actief tot en met 1 januari 2026. Daarna zal de website in de loop van januari offline gaan. Downloads blijven beschikbaar tot en met 1 januari 2026. Na deze datum zijn downloads niet langer beschikbaar. Wat betreft de TreinPunt-downloads op Treinenwereld: hierover volgt later nog een aparte communicatie. We zijn nog in overleg over hoe we dit het beste kunnen organiseren. Alle ChrisTrains-producten worden per 1 november 2025 overgedragen aan ChrisTrains. Dit betekent dat je vanaf dat moment je aankopen van ChrisTrains kunt downloaden via de website van ChrisTrains. Je kunt daar je e-mailadres invoeren om toegang te krijgen tot je eerdere aankopen. Tot en met 1 januari kun je je aankopen ook blijven downloaden via SimTogether. Maak je je zorgen over je privacy? Geen zorgen: SimTogether en ChrisTrains hebben een verwerkersovereenkomst. Alleen je naam, e-mailadres en serienummer worden gedeeld met ChrisTrains. Er wordt géén andere informatie gedeeld. Andere aankopen (zoals van Just Trains, Aerosoft en het oude Trainworx) dien je uiterlijk 1 januari 2026 zelf te downloaden en op te slaan. Na deze datum is het niet meer mogelijk om deze opnieuw te downloaden. Support blijft beschikbaar tot en met 1 januari 2026, via zowel het ticketsysteem als WhatsApp. Dank voor jullie vertrouwen en betrokkenheid de afgelopen jaren. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op. Met vriendelijke groet, Etienne Ammerdorffer Dear all, As previously announced, I will be discontinuing SimTogether. Here is an update on the timeline and what to expect: Sales via the SimTogether Shop will end on November 1, 2025. The website will remain online until January 1, 2026. After that, it will go offline sometime in January. Downloads will remain available until January 1, 2026. After this date, they will no longer be accessible. Regarding the TreinPunt downloads on Treinenwereld: further communication will follow. We are still discussing the best way to handle this. All ChrisTrains products will be transferred to ChrisTrains as of November 1, 2025. This means that from then on, you can download your ChrisTrains purchases via the ChrisTrains website. You’ll be able to enter your email address there to gain access to your previous purchases. Purchases will remain available on SimTogether until January 1st. Concerned about privacy? No worries: SimTogether and ChrisTrains have a data processing agreement. Only your name, email address, and serial number will be shared with ChrisTrains. No other information will be shared. Other purchases (such as from Just Trains, Aerosoft, and the old Trainworx) must be downloaded and backed up by January 1, 2026. After this date, it will no longer be possible to download them. Support will remain available until January 1, 2026, via both the ticket system and WhatsApp. Thank you for your trust and involvement over the past years. If you have any questions, feel free to reach out. Kind regards, Etienne Ammerdorffer Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2874-update-over-het-stoppen-van-simtogether/ Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 309 Posted 14 hours ago Share Posted 14 hours ago (edited) Van dit bericht krijg ik een brok in mijn keel. Simtogether was altijd een fijne website waar ik graag scenario's naar uploadde. Jammer dat deze site dus toch echt op zwart gaat, ondanks eerder bericht dat de site zou blijven bestaan. Wel wil ik iedereen van Simtogether bedanken voor de fijne tijd die ik op dit forum mocht doorbrengen. Edited 14 hours ago by Alola 1 Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2874-update-over-het-stoppen-van-simtogether/#findComment-24257 Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals mkasthijs 228 Posted 14 hours ago Share Posted 14 hours ago (edited) Jammer dat er geen opvolging is gevonden voor nieuwe mensen en daarmee er naar 6 jaar ST een einde komt aan dit platform. Ondanks dat ik er de afgelopen tijd minder op zat, heb ik er altijd met plezier op gezeten Dank voor alle jaren ST en daarvoor ook TP en wie weet tot in de toekomst, ook aan het hele team van ST wat er de afgelopen jaren zat Het ga je goed en succes met de afronding Edited 13 hours ago by mkasthijs Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2874-update-over-het-stoppen-van-simtogether/#findComment-24258 Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Gerwil 49 Posted 13 hours ago Share Posted 13 hours ago Graag wil ik me aansluiten bij de vorige gebruiker. In het verleden heb ik wel eens wat kleine probleempjes gehad met simpele vragen, die blijkbaar zo simpel waren dat ik er om werd uitgelachen, wat mij de indruk gaf dat groentjes niet welkom waren op deze site. Maar dat alles werd opgelost en ik heb altijd veel plezier gehad van deze site. Wat mij nu opvalt is dat een organisatie als Simtogether blijkbaar op één mens steunt, iets wat ik als zwaktebod zie en wat de positionering tussen alle ander sites op (trein)simulatorgebied behoorlijk verzwakt. Maar het blijft jammer....vooral voor de mensen die in de afgelopen jaren zoveel prachtige routes en scenario's hebben geüpload.... Ik hoop op een doorstart!!! Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2874-update-over-het-stoppen-van-simtogether/#findComment-24259 Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,514 Posted 13 hours ago Share Posted 13 hours ago @Gerwil; je bent nu van mij verlost. 2 Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2874-update-over-het-stoppen-van-simtogether/#findComment-24260 Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 309 Posted 11 hours ago Share Posted 11 hours ago Waarschijnlijk ook van mij Sjef. Maar toch erg jammer, maar het is niet anders. 1 Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2874-update-over-het-stoppen-van-simtogether/#findComment-24262 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts