Jump to content

Recommended Posts

Beste community leden Simtogether.

Per 31 oktober stop ik met het maken van assets en ondersteunen van vragen betreffende TSC op Simtogether.

Het is niet meer mijn hobby en het plezier is er af.

Tot en met 31 december 2025 blijf ik hier alleen nog maar actief als moderator.

Al mijn losse downloads zijn hier niet meer beschikbaar en zullen ook niet terugkeren bij een eventuele doorstart onder een andere site naam of bij DutchSims.

Zoals al eerder aangegeven zijn alleen mijn complete pakketten nog te downloaden bij ChrisTrains en deze pakketten komen ook niet meer terug bij een eventuele doorstart of op DutchSims.

Vragen gesteld via de PM/DM zal ik ook niet meer beantwoorden.

Het beste is om jullie vragen direct te stellen bij DutchSims.

Verder Wil ik iedereen bedanken voor de fijne contacten in de afgelopen jaren.

Sjef.

• Thanks 5

Zo jammer maar ik begrijp het wel en het is jou keuze.. je heb me enorm veel geholpen en ben daar ook heel erg dankbaar voor en het zal worden gemist door mij. Ik wens je nog veel mooie dagen en plezier toe in het leven na TSC en wie weet spreken we elkaar nog eens op discord.

• Like 1

Wat jammer om dit bericht te lezen, maar ook begrijpelijk. Bedankt voor jouw hulp en support van de afgelopen jaren en succes met het leven na TSC! We zullen je hier enorm missen Sjef!

• Like 1

Sjef ook namens mij bedankt voor al je werk dat je hebt gedaan, maar als je geen plezier meer in je hobby hebt dan moet je wat anders zoeken, wens je veel succes hiermee.

• Like 1