Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Share your thoughts about the Clubs


etienne123

Recommended Posts

Etienne,

 

Jullie hebben al veel veranderingen aan de site doorgevoerd. Vooral de laatste voldoet erg aan mijn verwachtingen. Op de indexpagina een overzicht van de laatste topics én wat er in de clubs is gebeurd. 

Goed werk en bedankt!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ben even aan het rond kijken geweest.

Het ziet er nu goed uit.

alles is nu goed te vinden en de  zoekfunctie werkt ook goed.

en zeker de topic gedeelte is sterk verbeterd en makkelijk in gebruik.

Clubs aanpassen naar Ontwikkeling is ook een verbetering en maakt de zaak duidelijker.

 

kortweg, ik ben er zeer tevreden mee zo.

 

Sjef.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deze website wordt door mij niet vaak bezocht. Zeker als ik het vergelijk met de voorganger, het gaat nooit wennen.

Maar er viel me nu iets op waarvan ik even melding wil doen. Waar in mijn herinnering stond 'Ongelezen berichten' o.i.d. staat nu 'Nieuwe Downloads'.

En de knop 'Markeer alles als gelezen' werkt niet meer.

Knipsel.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fijn om je op SimTogether te mogen verwelkomen! 

Klopt, was een klein foutje in de instellingen. Is nu opgelost, dankjewel voor het melden.

"Markeer alles als gelezen" werkt gewoon. Mogelijk dat de verwarring is ontstaan omdat de "Nieuwe Downloads-stream" geen rekening hield met of je iets als gelezen had gemarkeerd. 

 

Mochten we nog iets anders kunnen aanpassen zodat ook jij meer thuis voelt, dan houd ik mij aanbevolen!

 

Groet,

Etienne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy