Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Google maps API


daanbutzelaar

Question

Hallo,

 

ik loop al een tijdje te klooien met de API functie in train simulator, ik wil heel graag in de world editor van TS2020 bouwen via de satelietkaart.

Ik heb al veel video's op YouTube precies gevolgd maar nooit is er wat uitgekomen.

Via Google developers heb ik een nieuw project gemaakt, Maps Static API aangezet en een API key aangevraagd. De key daarna in Train simulator ingevoerd bij de tools.

Als ik dan in de World editor ctrl+G deed zie je de blauwe rondjes laden en dat blijft zo wel een uur lang doorgaan zonder resultaat.

 

Is er nog iets wat ik ervoor of erna moet doen, of is er nog iets wat ik moet installeren?

Ik hoor het graag.

 

 

Groet, Daan.

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Kan je nog gewoon gebruiken, kort verhaal is: API account aanmaken en bedrijf faken, paypal of bankrekening koppelen en een project aanmaken en je krijgt je API key. Ik verbruik met intensief bouwen 10 euro per maand maar onder de 100 euro is geloof ik 'cadeau' van google. Als je ingelogd bent kun je bij 'billing/facturering' je verbuik zien. Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit hoeven betalen..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 1-9-2020 om 17:18, EsméevR zei:

Kan je nog gewoon gebruiken, kort verhaal is: API account aanmaken en bedrijf faken, paypal of bankrekening koppelen en een project aanmaken en je krijgt je API key. Ik verbruik met intensief bouwen 10 euro per maand maar onder de 100 euro is geloof ik 'cadeau' van google. Als je ingelogd bent kun je bij 'billing/facturering' je verbuik zien. Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit hoeven betalen..

Je kan toch geen paypal opgeven als betaalmethode?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kan tot de dag van vandaag nog steeds niet idd, anders had iedereen al de api's weer in gebruik, maar er is een alternatief: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1500125545

 

Alleen dit vereist wel een stukje Computer kennis, ik heb daar ook veel vragen gesteld, in de comments staan daar dus ook antwoorden, lees die goed! en doe het stap voor stap! 

Nadat je alles goed hebt, duurt het even voordat het progje werkt, heb even geduld en w8 met het starten van Trainsimulator, oh en je kan alleen de lage resolutie gebruiken, maar het werkt! 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
18 uren geleden, Stoom_Machinist zei:

Kan tot de dag van vandaag nog steeds niet idd, anders had iedereen al de api's weer in gebruik, maar er is een alternatief: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1500125545

 

Alleen dit vereist wel een stukje Computer kennis, ik heb daar ook veel vragen gesteld, in de comments staan daar dus ook antwoorden, lees die goed! en doe het stap voor stap! 

Nadat je alles goed hebt, duurt het even voordat het progje werkt, heb even geduld en w8 met het starten van Trainsimulator, oh en je kan alleen de lage resolutie gebruiken, maar het werkt! 

Het werkt, het was nog vrij eenvoudig te installeren

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy