Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Rails Den Hampen - Kolfmeer


voorland6

Question

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ha Sjef, bedankt voor je reactie.  We hebben inderdaad beide sporen pakketten geïnstalleerd maar hij geeft helaas. geen rail.

 

Het vreemde is dat we de IJsselroute ook geprobeerd hebben te installeren en daar hebben we het ook. We hebben de hele assetst lijst gedownload, de payroute gekocht en geïnstalleerd. Het vreemde is dat we bij de IJssellijn ook een de Hart van Nederland route geïnstalleerd hebben en daar zijn wel de rails te zien.

 

Mocht je nog een tip hebben dan horen we het graag.

 

Alvast bedankt.

 

Groet, Gerrit

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja Sjef & Gerrit, dan is het duidelijk een ander spoor wat gebruikt word want bij 't HvN zie je rails waar Coha spoor is gebruikt en hier dus niet.

Heb deze route niet geïnstalleerd staan anders had ik het je zo kunnen vertellen waar je nu niets an hebt, maar je zal toch een ander spoor moeten installeren.

Misschien de maker van deze route een PM sturen .....?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb de route ook niet geïnstalleerd staan en kan ook niet uit de benodigde assets vinden welk rails is gebruikt.

Vandaar de tip TS tools te gebruiken en als dat geen oplossing geeft de bouwer te benaderen.

Van het zelf uitzoeken leer je zo het meest. ook in de toekomst  ?

 

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja sjef daar heb je volkomen gelijk in, maar ik ben de beroerdste niet en ben even op zoek geweest.

Nu heb ik het vermoeden dat Gerrit deze Altenburg Wildau addon niet heeft en duidelijk in de handleiding staat ofwel niet geïnstalleerd is!

Het zou ook deze NS Track Pack kunnen wezen, maar dat staat niet in de handleiding.

 

Kortom Gerrit, probeer het eens met de Altenburg Wildau link.

Ps. laat a.u.b. even weten of deze het is, al is het maar voor degenen die dit ook hebben!

Edited by Trains-xp
kleine spellings foujes
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy