Jump to content
  • 0

Verwijderen hauptbahnhof


Question

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Het gebouw op zich bedoel je?

Escape duwen, dan World Editor aanklikken, via de map (9) naar de juiste plek gaan, dan met CTRL ingeduwd de juiste plek aanklikken en op het pijltje onder het kompas klikken. Het gebouw zoeken, op klikken en delete duwen.

 

  • 0

Esmée, als Tom het gebouw bedoeld kan het zijn dat dit zo ingesteld staat dat het niet te selecteren is in de route editor, mocht dit het geval zijn dan moet er anders te werk worden gegaan. ?

Dus even Tom afwachten hoe het zit.

Edited by Trains-xp
  • 0
7 minuten geleden, EsméevR zei:

Ja mee eens, even niet bij stil gestaan dat makers dat soms doen..

Het is een kwestie van een vinkje om dat aan of uit te zetten in  de blueprint.

Door de gewraakte BIN file van het object aan te passen kan je het weer aanzetten.

  • Like 1
  • 0

Een vinkje in de blueprint, kun je daar zins kort een vinkje in plaatsen? ?

Afijn, het heeft in de blueprint hiermee te maken dacht ik, als er eFalse staat wat het geval is moet dat eTrue worden

                    Dus <Pickable d:type="cDeltaString">eFalse</Pickable> moet <Pickable d:type="cDeltaString">eTrue</Pickable> worden en niet zoals jij (Sjef) zegt een vinkje. ?

  • Haha 1
  • 0

Ja, als asset bouwer kan je dat aan en uit zetten  in de blueprint  met een vinkje  ?

 

In de geëxporteerde  bin/xml file wordt dat dan  eTrue of eFalse  die je kan aanpassen.

 

afbeelding.png

Edited by Sjef61
  • 0

Oké, maar wij als gebruiker kunnen die ook gebruik maken van deze editor om het om te zetten waar het in deze om gaat?

Of kan dit door ons alleen met TS_Tools of met de bin file ff omzetten naar xml, wijzigen, en weer terug naar bin?

Nu betreft het met deze add-ons meestal om een AP bestand maar dat even terzijde.

Edited by Trains-xp
  • 0

De gebruiker kan die alleen op deze manier aanpassen;

 

  • AP file kan je met 7ZIP gewoon uitpakken.
  • Met serz moet je de bin file omzetten naar XML
  • XML aanpassen zoals jij hebt aangegeven
  • met serz.exe  de XML weer omzetten naar BIN

De AP file moet je hierna wel even in een ZIP file inpakken en het originele AP file weg halen.

 

  • 0

Ja dat is mij bekent, maar een beginnend TS speler zal hier moeite mee hebben.

Maar ik werd in verwarring gebracht omdat jij over een vinkje in de blueprint editor begon waar wij dus niets mee kunnen, vandaar mijn wat vreemde opmerking een paar berichten terug!

Edited by Trains-xp
  • 0

Ja, dat dacht ik al.

Wilde het al niet te technisch maken daar de vraagsteller zelf niet had gereageerd.

Wilde aangeven dat de maker van de assets bepaald wat wel of niet verplaatst mag worden.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy