Jump to content
  • 0

Downloads niet beschikbaar - Route De IJssellijn


geweldigesjem

Question

Beste allemaal,

 

Ik zou graag gebruik willen maken van de Route de Ijssellijn v1.7. Alleen ik kan een aantal bestanden niet downloaden, want ik kom dan op een error pagina uit of op een forum waar alleen artikelen staan over treinen en niet de desbetreffende download die ik graag zoek ?  Hopelijk kunnen jullie me helpen met dit probleem.

 

Zie onderstaand screenshot:

image.thumb.png.5d17f2e3c257ed5ee2d3de3ea593d9b9.png

 

 

 

Edited by geweldigesjem
Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
  • 0

Ik heb ze gedownload en nu werkt de route wel, alleen heb ik nog geen bovenleidingen, ik heb wel alle assets gedownload. Ik heb alleen (nog niet de) DLC München - Augsburg aangekocht. Komt dit hierdoor? Ook zie ik geen seinen.

 

image.thumb.png.4362d849d8ebb408059579f13b2486e4.png

Edited by geweldigesjem
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, ik heb de Scenery Dichtheid ook al helemaal naar rechts staan. Alles is geïnstalleerd (dubbel geheckt) Utitilies Package manager gaf elke keer aan dat alles al aanwezig was. Ik heb alleen (nog niet de) DLC München - Augsburg aangekocht.

Edited by geweldigesjem
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Zojuist, Sjef61 zei:

Daar bij Zutphen staan toch echt die NL portalen man Micaël1234

image.png

Dat is apart, ik deinstalleer anders die package even en installeer hem even opnieuw

Het opnieuw installeren heeft gewerkt alleen zie ik alleen nog deze bug in de map:

image.thumb.png.fa8c1abc0bc63778082d7075319b2a3a.png

Welke asset mis ik?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy