Jump to content

Zuid West Nederland V2 now available for download!


etienne123

Recommended Posts

1f1ec-1f1e7.png

 

We're excited to announce that Zuid West Nederland version 2.0 is now available for download at SimTogether. This new version includes the extension to Rotterdam and lots of improvements. 

Thanks to @Leonhearth for the hard work! ?

 

1f1f3-1f1f1.png

 

Zuid West Nederland 2.0 is nu te downloaden op SimTogether! Deze nieuwe versie bevat de uitbreiding naar Rotterdam en veel verbeteringen. 

Een buiging naar @Leonhearthvoor al het harde werk! ? 

 

 


View full record

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Klopt het dat de moerdijkbrug de stalen constructie niet aanwezig is, of mis ik iets wat wel in de lijst met benodigheden staat? En als dat zo is, welke is het dan?

 

Wel een erg mooie route, is er een ruwe planning wat er verder voor route uitbreidingen en toevoegingen we kunen verwachten?

MoerdijkBrug.JPG

Link to comment
Share on other sites

Op 16-1-2021 om 16:14, Sjef61 zei:

Dat klopt

Die kan je hier downloaden

https://yadi.sk/d/Qxra2w6SDgwJB

Assets\RailroadSim\BridgeKit\Scenery\Structures

 

Top, ik ga het bekijken straks. Ik mis nog wel een aantal dingen, mogelijk zitten die in de Frison downloads zoals onderdelen van het station Bergen op Zoom. Ook sommige stukken van de bovenleiding dragers. Ik heb wel de highest instelling gebruikt om te bekijken of sommige onderdelen daarvan afhankelijk zijn.

Link to comment
Share on other sites

Een fantastische route!!

 

Alleen heb ik problemen met de kijfhoek, vaak blijven seinen op rood staan en de uitrijder richting Zwijndrecht veranderd met de TAB niet eens naar geel knipper. heb ik een missende file of is dit nog een kinderziekte van de kijfhoek ?

 

B.v.d

Link to comment
Share on other sites

Dit ligt aan TS2021.

Van onbewaakt naar bewaakt werkt het  in sommige gevallen niet goed en blijven de dwerg seinen rood.

ook na TAB. En op andere locaties werkt het dan weer wel.

Je kan op de 2D kijken of de wissels wel goed staan

 

Je kan ook zaken melden aan de maker.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy