Jump to content
  • 0

terug zetten van ligging rails in route.


Gerard.rodekruistrein

Question

Ik heb een vraagje.

In een route heb ik wat extra aanpassingen gedaan.   Gewoon puur voor mezelf.  ik hou wel van een beetje fantasie zeg maar.
om een voorbeeld te noemen:  nu heeft Station Tiel bij mij een verkeersleidingstoren in 't zuiden van Nederland.  En staat er ergens bij Passewaaij in de buurt een Mc donalds. (omdat ik daar vroeger wel eens was)
(bij een insatallatie van een upgrade is alles volgens mij weer weg, maar voorlopig vind ik het leuk om zo een beetje te oefen met wat allemaal mogelijk in routebouwen)

Nu heb ik ook een route waar ik extra sporen heb aangelegd, of bij doodlopende sporen juist heb verlengd.
Echter is er iets gebeurd wat ik niet weet..  maar ineens is een "bestaand" spoor niet meer aangesloten op een bestaande wissel.
Kortom, een spoor wat al bestond sluit blijkbaar niet meer aan op een wissel.    
Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan het niet fixen.

Nu is mijn vraag.  In welke map staan de gegevens van het bestaande spoor.     Zodat ik hopelijk de map kan vervangen door het orgineel.
Zodat het spoor dus hersteld wordt, zonder dat alle overige objecten in de route verdwijen.

Of heb ik gewoon pech, en moet ik de orginele route weer opnieuw installeren waardoor ik alles weer kwijt ben?
 

vraagje in forum..docx

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Je kan  tegels terug zetten.

Maar dat is een heel gepuzzel ivm objecten en gebruikte lofts en tracks

Je kan beter een heel stuk weghalen en dan weer opnieuw leggen.

De naam van de tegel kan je hier uit afleiden

MAAK ALTIJD EERST EEN BACKUP VAN DE ROUTE N ZIJN GEHEEL

Als voorbeeld:

Snap 2020-12-30 at 19.02.18.jpg

 

afbeelding.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als het uitsluitend om het spoor gaat zet dan uit ...\RailWorks\Content\Routes\de betreffende route\Networks\ de map Track Tiles en het bestand tracks.bin terug uit het origineel.

Dit werkt samen, dus zou je een tile uit de Track Tiles map terug zetten dan word er spoor gemist want dat komt niet meer overeen met het tracks.bin bestand.

Je bent dan natuurlijk wel al je gemaakte sporen kwijt waarmee je opnieuw moet beginnen.

Maar de rest blijf allemaal behouden aan scenery enz. wat je zelf gemaakt hebt.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy