Ik heb eerder meerdere addon's van Virtual Railroads gekocht. Het is echt "goed spul". de installatie is nooit een probleem geweest.
Maar gisteren kocht ik de BR 150 Verkeersrood Expert-Line. maar bij installatie zegt hij: "ingegebenen pfad nicht gültig".
Bij de setup stond het juiste pad al correct gemeld. ook de andere addon's deden het gewoon op deze manier.
Ik heb van alles geprobeerd. verschillende paden, virusscan, uitzonderingen bij virusscan, echt van alles.
Uiteraard heb ik de support van Virtual Railroads benaderd.
Maar 1. het kan volgens hun niet aan het bestand of Virtual Railroads liggen.
En ten tweede is mijn duits/engels ook niet helemaal zuiver.
Dus misschien kan ik via deze weg ook een Nederlands hulplijntje krijgen.
Question
Gerard.rodekruistrein 0
Goedendag,
Ik heb eerder meerdere addon's van Virtual Railroads gekocht. Het is echt "goed spul". de installatie is nooit een probleem geweest.
Maar gisteren kocht ik de BR 150 Verkeersrood Expert-Line. maar bij installatie zegt hij: "ingegebenen pfad nicht gültig".
Bij de setup stond het juiste pad al correct gemeld. ook de andere addon's deden het gewoon op deze manier.
Ik heb van alles geprobeerd. verschillende paden, virusscan, uitzonderingen bij virusscan, echt van alles.
Uiteraard heb ik de support van Virtual Railroads benaderd.
Maar 1. het kan volgens hun niet aan het bestand of Virtual Railroads liggen.
En ten tweede is mijn duits/engels ook niet helemaal zuiver.
Dus misschien kan ik via deze weg ook een Nederlands hulplijntje krijgen.
https://simtogether.com/forums/topic/659-virtual-railroads-addon-br150_el_vr/Share on other sites
9 answers to this question
Recommended Posts