Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 0

Helaas Error nieuwe route Vlissingen-Roosendaal Noodweer van Sjef...


Gohst21

Question

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
2 minuten geleden, Sjef61 zei:

Ok, dat is vreemd.

en als je het uitpakt met 7zip?

 

Hij geeft de error als ik hem installeer met Utilities. Dan komt de melding. Ik pak alle bestanden uit met WinRar, en tot nu toe werkt dat perfect. Betaalde versie. 7Zip nooit geprobeerd.

Wil het wel doen, hoor...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
20 minuten geleden, Sjef61 zei:

Winrar is ook goed.

Ik test nu even Utillities

 

Fout gevonden.

Ik maak een nieuwe RWP file.

Uitpakken met winrar en in de map plaatsen werkt wel

Sorry Sjef61, ben blij dat ik het je even kon melden. Hoop niet dat je het erg vind. U maakt Fantastisch Werk, en als ik kan helpen, in welke vorm dan ook, dan ben ik er!! ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 minuten geleden, Sjef61 zei:

Ik ga hem nu direct naar binnen halen, U hoort zo van me, als U er nog bent. Anders laat ik reactie achter. Graag gedaan!! ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, Sjef61 zei:

Het scenario is van Locgerp en niet van mij maar wel de markers die gebruikt worden. Het is een samen werking ?

 

Het lijkt wel of U over mijn schouder meekijkt!! Was net een bericht aan het schrijven dat het downloaden Prima gelukt is, maar dat ik hem even moest zoeken, en nu weet ik het!!

15 minuten geleden, Sjef61 zei:

Het scenario is van Locgerp en niet van mij maar wel de markers die gebruikt worden. Het is een samen werking ?

 

U verdient niet een Pluim, maar een OSCAR!!!  Bizar hoe U dit maakt!! Nog een 360 graden sound erom heen, en we zijn helemaal los.

Even een paar foto's. Als het bij mij niet werkt, moet ik eerst de O knop van de Gamecontroller indrukken. Dan Doorgaan? De X knop, en dan kunnen we. Heb dat bij Veel scenario's. 

Hier de foto's!! KLASSE, GROOTS, GENIAAL!!!!

20210112012634_1.jpg

20210113005531_1.jpg

20210113005703_1.jpg

31 minuten geleden, Sjef61 zei:

Ik wacht geduldig af

??

Bericht en Foto's geplaatst!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy