Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 2

NS 1700 in train simulator?


Blije Computer

Question

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ja er wordt op dit moment een NS 1700 ontwikkelt. Maar of deze gaat uitkomen is ongewis.

Facebook


EDIT: ik zie dat de Facebook link niet meer juist zichtbaar is: Foto's zijn ook te zien op een actiever forum dan hier: railsim.nl

Edited by TheLaRiche
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik sluit me aan bij de topic starter, de Nederlandse TS community is echt toe aan een goede NS 1600-1700-1800. Met een werkende ATB.

Ben het niet met sjef61 eens dat de Railtraction z'n geld waard is: sinds 2013 nog steeds v0,2 en in de cabine achterhaalde graphics en bediening  (geen werkende ATB, mijn grootste bezwaar)

Deze voor Nederland belangrijke loc, die onterecht veel te kort in dienst is geweest bij NS, verdient een goede TS versie. Er zijn bovendien veel variaties mogelijk NS 16,17 en 1800. Railion, DB Schencker, HUSA, 1832 dambord, etc..

 

Chris, ik hoop van harte dat je mee leest! ? Ik heb er in elke geval direct €20,- voor over!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Er zit wel ATB op dat model van  Railtraction. 

ATB software is helaas niet verder gekomene dan Beta versie.

En dat deze versie niet verder is ontwikkeld dan tot en met TS2013 klopt.

 

Van mij mag er ook wel een nieuwe 1600/1700/1800 uitvoeringen komen.

maarja, deze RT uitvoering is tot nu toe nog de beste. En dat was de vraag.

 

Ook ik hoop dat Chris mee leest....?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik denk niet dat Chris binnenkort een 16/17/1800 gaat uitbrengen aangezien Railtraction een partner is van Chris. Marc D was op het vorige forum (Treinpunt) bezig met een 16/17/1800 maar hij heeft besloten niet over te stappen naar SimTogether of hij zijn versie ooit gaat uitbrengen is onduidelijk.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy