In de verdere ombouw van de route waar ik aan werk wil ik in een van de station een voetgenagerstunnel plaatsen.
Nu heb ik de tunnels van Frison geplaatst op het perron. Daaroverheen de Tunnel Hole Decal dat er voor zou moeten dat de trap geheel zichtbaar wordt onder de perron asset (Loft). Alleen de trap wordt niet zichtbaar onder het perron. Wat doe ik hier fout of wat mis ik hier voor anfdere decal die dit mogelijk maakt?
De maten van de decal vallen net binnen de trap.
Ik heb verschillende opties getest maar geen van de optie's werken. De randen van de decal vallen net binnen de musen van het trappenhuis.
Wanneer het perron er niet is werkt het wel en kun je naar beneden kijken. Met het perron zie je geen trappenhuis en kun je niet naar beneden kijken.
Ook geprobeerd met Tunnel occlusies 2D en 3D, maar ook dat werkt niet
Een decal plaatsen is op zich vrij lastig omdat de decal nauwelijks opnieuw te pakken valt.
Echt en major fout van DTG bij de ontwikkeling van TS20xx. dat je niet zomaar een asset kan pakken wanneer er verschillende assets over elkaar heen staan
zelfs niet als je volledig inzoomt op de asset van onderaf geeft dit veel hoofdbrekens en irritatie.
HIer zet ik de decal op maat van de tunnelingang op het perron.
Hier heb ik de decal op de juiste positie geschoven
Opslaan en:
Het resultaat:
Hier screens van een met perron en zonder perron om duidelijk te laten zien wat er zichtbaar wordt
ONderstaande 3 screens laten zien hoe de maten worden ingesteld. Je moet alles opschuiven voordat de juiste malten kunnen worden aangebracht op de decal
Het in elkaar zetten van perron, trappenhuis en decal:
Het resultaat:
Trappenhuis is op perron niet zichtbaar. op het Terrain is dit WEL het geval.
Question
rcdevisser 355
In de verdere ombouw van de route waar ik aan werk wil ik in een van de station een voetgenagerstunnel plaatsen.
Nu heb ik de tunnels van Frison geplaatst op het perron. Daaroverheen de Tunnel Hole Decal dat er voor zou moeten dat de trap geheel zichtbaar wordt onder de perron asset (Loft). Alleen de trap wordt niet zichtbaar onder het perron. Wat doe ik hier fout of wat mis ik hier voor anfdere decal die dit mogelijk maakt?
De maten van de decal vallen net binnen de trap.
Ik heb verschillende opties getest maar geen van de optie's werken. De randen van de decal vallen net binnen de musen van het trappenhuis.
Wanneer het perron er niet is werkt het wel en kun je naar beneden kijken. Met het perron zie je geen trappenhuis en kun je niet naar beneden kijken.
Ook geprobeerd met Tunnel occlusies 2D en 3D, maar ook dat werkt niet
Een decal plaatsen is op zich vrij lastig omdat de decal nauwelijks opnieuw te pakken valt.
Echt en major fout van DTG bij de ontwikkeling van TS20xx. dat je niet zomaar een asset kan pakken wanneer er verschillende assets over elkaar heen staan
zelfs niet als je volledig inzoomt op de asset van onderaf geeft dit veel hoofdbrekens en irritatie.
HIer zet ik de decal op maat van de tunnelingang op het perron.
Hier heb ik de decal op de juiste positie geschoven
Opslaan en:
Het resultaat:
Hier screens van een met perron en zonder perron om duidelijk te laten zien wat er zichtbaar wordt
ONderstaande 3 screens laten zien hoe de maten worden ingesteld. Je moet alles opschuiven voordat de juiste malten kunnen worden aangebracht op de decal
Het in elkaar zetten van perron, trappenhuis en decal:
Het resultaat:
Trappenhuis is op perron niet zichtbaar. op het Terrain is dit WEL het geval.
Wat doe ik fout?
Graag reactie.
Grtz
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/746-probleem-met-tunnel-hole-decal/Share on other sites
6 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now