Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Het Gooi centraal ,


Kevin Schipper

Question

Hallo , Ik heb een ander vraagje ? 

 

Ik heb de route en scenario het gooi centraal maar ik heb wel bovenleiding en portalen , maar ik heb geen sporen of rails op dat traject hoe zorg ik er wel voor om dat te krijgen , 

 

zodat ik hem wel kan berijden .

 

Kevin 

Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Aan alleen sporen heb je niet veel want je hebt 11 payware addons nodig om hem toonbaar te krijgen aan scenery.

Mja as je ze allemaal in het bezit wil krijgen zie dan hier, de sporen zitten volgens mij afgekort in CARL:

https://simtogether.com/files/file/45-t-gooi-centraal/

Kijk daar bij benodigdheden.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Stukje achtergrond van deze route is dat dit een van de eerste Nederlandse routes is die voor Train Simulator beschikbaar is gekomen. In die tijd waren er een stuk minder freeware assets beschikbaar dan vandaag de dag. Dat maakt dat je ook zoveel payware nodig hebt voor deze route. Het is en blijft wel een erg leuke route.

Er zijn veel routes beschikbaar die minder payware vereisen. ‘T Hart van Nederland is bijvoorbeeld een route die een deel van de omgeving ook bevat. Een zeer realistische route, maar je hebt wel minder payware nodig. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy