Jump to content
  • 0

Seinen South Wales Coastal


Alola

Question

Hallo jongens en meisjes, de leden van mijn club hebben het al gelezen, maar toch wil ik dit meedelen, Ik probeer ondanks dat ik woensdag een operatie gepland heb staan, een scenario te maken met de Plan U op de South Wales Coastal, maar elke keer als ik van Bristol Temple Meads uitrij staat mijn sein op rood, terwijl ik de goede sporen heb gekozen voor mijn trein, er komt ook geen tegentrein op mijn spoor en toch staat hij op rood. Bij Tab zegt de S.P.A.D. dat ik niet mag passeren. Als ik het sein passeer krijg ik een noodrem. Kan iemand me daarmee helpen?

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Plan het scenario niet in expert mode maar in standaard. Daarmee kun je door het rode sein met SPAD zonder remingreep. Verder rijden op zicht en let op de wisselstanden. Het kan zijn en dat is TS20xx eigen dat de wisselstanden niet goed liggen. Daarnaast moet je even letten naar jouw trein classificatie. Speel en maak NOOIT een scenario in Special mode maar zak met je trein naar High Speed Freight of Local Service. Hiermee kan het probleem zijn of worden verholpen. 

Even een vervolg. Beter kun je met een Class 55 rijden uit het European Loco and Asset Pack. Die komt standaard met de Ruhr-Sieg lijn mee, mits je deze al niet apart hebt aangeschaft. Als je daar eventueel ook nog het soundpakket van Armstrong Powerhouse bij hebt dan kun je helemaal heerlijk genieten van het rijden, het authentieke rijgeluid, motorgeluid en rijgedrag. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het kan zijn dat er bepaalde rails markers zijn gebruikt waar de Nederlandse treinen niet op werken of worden gedetecteerd. 

Maak eerst het scenario met een door de route meegeleverde Trein .

Als dat werkt kan je die trein vervangen voor een Nederlandse trein en kijken wat die doet.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Inderdaad, in Nederland hebben we ATB enz. systemen en de Engelse zijn het UK AWS Ramp systeem zoals het in de editor genoemd word.

Ooit had ik die rampen ook in, toen nog Midden Nederland, zitten omdat er nagenoeg geen NL ATB materieel beschikbaar was en door de tijd heen heel anders is geworden.

Maar of je rood sein met onderstaande setting kunt omzeilen als het staat aangevinkt en uit vinkt weet ik ff niet.

Dan moet natuurlijk wel zoals gezegd een rijweg goed staan naar bijv. een perron toe.

 

setting.jpg.3b9ce860cb2a562815f6c9bf8840858b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy