Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

snel start rit


Kevin Schipper

Question

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Wat ik opmaak uit wat je zegt is dat je zelf een quick drive consist wil maken(correct me if i'm wrong). Als je naar Quick Drive->Custom->Create New gaat krijg je dus dit? Met die fout melding kan ik verder weinig

Edited by ViqFLIRT3
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, veelal worden vragen zo kort mogelijk gesteld waarbij gebruikers eerst moeten achterhalen wat er bedoeld word.

Afijn het gaat volgens mij om dit bij een snele rit scenario waarbij je zelf een consist kunt samenstellen onder gebruiker: (zie knipsel)

 

gebruiker.jpg.43d5dfd4a005ce6ded5deedb3b3a9f32.jpg

 

En dan moet eerst alles geladen worden aan materieel, maar als je dan bijv. op 35 % bent kun je die melding krijgen.

Kortom inderdaad te weinig geheugen, of een materieel data base fout waar TS niet mee overweg kan.

Zoals eerder gemeld neem ik die Memory fout met een korreltje zout want dat krijg je standaard al weet ik uit ervaring voor 99.9% dat het geen memory fout is als ik die krijg.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy