Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

blauw-witte blokken in Noordwest Nederland


Gerwil

Question

Hoi allen, even een nieuwe vraag, nu met betrekking tot Noordwest Nederland: in QD krijg ik, op station Enkhuizen, allemaal blauw-witte blokken te zien. Ik heb alle benodigdheden geïnstalleerd maar ergens ontbreekt er toch iets. Waar ben ik de fout ingegaan? Zie bijgevoegde screenprint.

 

Dank!

 

Gerard

Enkhuizen.docx

Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
6 minuten geleden, Gerwil zei:

Raar, want die zit in mijn bibliotheek in Steam

Ik heb de route en heb even gekeken welke ondergrond werd gebruikt.

 

Maar staat  die DLC  in Steam ook aangevinkt als geinstalleerd??

(Groene  V)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Stonden ze al aangevinkt?

Zoja, dan ze even allemaal uitvinken en dan weer aanvinken en een uurtje wachten totdat alles er weer opstaat.

Als je TS2021 op een nieuwe pc zet en de DLC's stonden al aangevinkt op Steam kan het zijn dat de DLC 's niet  worden meegenomen  met de installatie van TS2021

Met uitvinken en aanvinken doe je een herinstallatie van deze DLC's

Toen ik van PC wisselde heb ik dat ook zo gedaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dag Sjef,

 

Allereerst, ik ben heel dankbaar voor je hulp en tips, echt waar! Nou, het heeft de hele middag geduurd maar ik heb alle DLC's uit- en weer aangevinkt. De bestanden zijn gecontroleerd door Steam en vervolgens weer gedownload en geïnstalleerd. Als eerste heb ik de deuren gecontroleerd in het starterspakket, en helaas, ze reageren nog steeds niet, ook in deze route niet (meer). Nu ga ik kijken of de blauw-witte blokken verdwenen zijn in Enkhuizen. Maar nu weet ik weer waarom ik destijds ben gestopt TS(2018): steeds weer problemen of probleempjes waardoor ik meer tijd kwijt was aan zoeken en oplossen dan aan rijden...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy