Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Bovenleiding Vechtdallijnen?


Gerwil

Question

Goedemiddag allemaal, en hopelijk in goede gezondheid! Ik hoor jullie al denken: die bijna-gepensioneerde mist weer iets. Inderdaad (en sorry), ik mis de bovenleiding op de Vechtdallijnen. Alles (volgens mij) geïnstalleerd en de portalen staan wel maar er hangen geen bovenleidingen aan. Het werk van koperdieven of ben ik weer iets vergeten?

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Hier weer uw  (al gepensioneerde) antwoord apparaat.

Dit is wel vreemd. Normaal zit de rijdraad meegeleverd met de portalen.

Alleen bij hele oude routes worden rijdraden gebruikt die met het spoor worden meegeleverd.

Er worden drie type bovenleidingen/portalen  gebruikt.

Daar zou ook de rijdraad in kunnen zitten.

 

Dutch ClassicsDS 20000 Bovenleidingpakket

TankjeNL Bovenleidingsysteem

Marc D.Nederlandse bovenleidingportalen

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kan zijn dat je deze mist nog daar die link niet meer werkte. (Net aangepast)

Railworks Austria Strecken-Starter-Set

https://forum.railworks-austria.at/wcf/filebase/index.php?entry/434-railworks-austria-strecken-starter-set/

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 minuten geleden, Gerwil zei:

Bestand geïnstalleerd in railworks maar nope. Geen bovenleiding.... overigens zag ik geen RWP bestanden in dit bestand.

Echt wel. 

Het is een 7zip bestand dat je wel moet uitpakken  met 7ZIP programma anders werkt het niet ?

 

afbeelding.png

 

afbeelding.png

 

afbeelding.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja zoals ViqFLIRT3 al schrijft, pak het bestand even uit en installeer het Assets RWP bestand.

Het zijn 3 losse RWP bestanden dus het route en scennario RWP hoeft niet.

Als dat is gedaan verwijder je de uitgepakte weer.

 

gooi.jpg.e4a3a6439bdb6c903bde419646dc9837.jpg

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jullie tips opgevolgd, maar zoals je aan het plaatje kan zien zonder resultaat. Gekke is dat ik Gooi Centraal al geïnstalleerd had staan, en de packagemanager meldde ook dat deze assets al geïnstalleerd stonden toen ik het rwp bestandje probeerde te installeren. Of het er iets mee te maken heeft weet ik niet, maar TS heeft er ruim 5 minuten (gemeten) voor nodig om Vechtdallijnen te laden (en dat met dit resultaat). 

1.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, Gerwil zei:

Met 7zip? Ik had het bestand met winrar uitgepakt naar een tijdelijke map en vandaar uit met packagemanager de rwp geïnstalleerd. Doe ik dan iets verkeerd?

Dat is goed.

Wat staat er nu dan in die map "BU"

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy