Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

Ruhr-Sieg Lijn en European Loco and Asset Pack


Recommended Posts

De March Madness 2021  is van start gegaan. 
 

Voor de nieuwkomers onder ons de mogelijkheid om met grote korting materieel en routes aan te schaffen.
at echt belangrijk is en wat door veel freeware routes wordt verlangt is het European Loco and Asset Pack (ELAP). 

 

Naast het feit dat deze los verkrijgbaar is. Is het ELAP ook onderdeel van de Ruhr-Sieg lijn.

Deze tot een van de eerste routes behorende collectie van TS20xx en is nu in de aanbieding voor € 1,79

HIerbij is dus inbegrepen het materieel dat op de Rurh-Sieg lijn rijdt EN het Eurpean Loco en Asset Pack met o.a. de V200 en Br 294

 

Voor vele freeware routes en ook grotendeels Payware route is de ELAP onmisbaar.

Doe der daarom je voordeel mee voordat de March Madness 2021 voorbij is en haal deze twee belangrijke voor
NS routes benodigde assets binnen voordat de oudere prijs erop komt. 

 

Daarnaast is ook de Settle en Carlisle route sterk afgeprijst. Ook deze route wordt door vee freeware routes verlangt vanwege de assets.

Beide routes zijn belangrijk voor het goed functioneren van veel freeware routes waaronder veel NS routes.

 

Voor diegene die deze routes nog niet hebben. Doe er je voordeel mee.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Alola said:

Wauw! Bedankt voor dit nieuwtje! Ik ga zeker het European Loco and Asset Pack kopen!

Mocht je net zoals ik aan het zoeken zijn naar leuke dlc's die zoveel mogelijk in een bundel zitten of in een oudere versie van TS dan is dit misschien ook interessant voor jou: 

 

35 tips voor beginners om zo goedkoop mogelijk ts te spelen

 

32 lijst met veel gebruikte objecten voor nederlandse routes

 

Nog meer tips zijn welkom, ik begin net pas met deze hobby.

Edited by Vakantieman
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 uren geleden, rcdevisser zei:

Daarnaast is ook de Settle en Carlisle route sterk afgeprijst. Ook deze route wordt door vee freeware routes verlangt vanwege de assets.

Beide routes zijn belangrijk voor het goed functioneren van veel freeware routes waaronder veel NS routes.

Welke Nederlandse routes gebruiken de Settle en Carlisle buiten het Gooi?

 

Edited by MarkA
Link to comment
Share on other sites

4 uren geleden, MarkA zei:

Welke Nederlandse routes gebruiken de Settle en Carlisle buiten het Gooi?

 

Ik heb zelf weinig NL Routes, omdat de meeste te modern zijn en niet bij mijn visie passen,

maar ik meen mij te herinneren dat er o.a. voor ZWNL dit nodig is.
Ik kan het mis hebben.

In andere routebeschrijvingen kwam ik ook links tegen voor assets die naar de S&C leiden

 

Afgezien daarvan de route is geweldig om te rijden met stoom.

Link to comment
Share on other sites

Ik zag bij HCC een lijstje gepost waarvan ik dacht deze wel te kunnen volgen omdat deze lekker overzichtelijk was en blijkbaar was bijgewerkt in januari maar klopt deze HCC lijst wel?

Klopt de Simtogether lijst dan wel? Hierbij even snel de lijstjes van ZWNL.

 

HCC lijstje ZWNL:

 

European Loco & Asset Pack

Munich-Augsburg Route Add-on

London to Brighton Route Add-on

Sherman Hill Route Add-on

 

Simtogether ZWNL lijstje:

 

European Loco & Asset Pack Dovetail Games

West Rhine: Köln - Koblenz Route Add-On Dovetail Games

US Loco & Asset Pack Dovetail Games

Hamburg-Hanover Route Add-On Dovetail Games

Berlin - Leipzig Route Add-On Aerosoft

 

Ook bij CS Utrecht - Tiel moet ik het volgende installeren volgens dit forum (staat niet vermeld bij HCC):

 

"SAD Im Köblitzer Bergland,

OUDE VERSIE. Je hebt expliciet de oude versie nodig van deze route voor Utrecht - Tiel

Helaas niet meer verkrijgbaar!"

 

Hoe kan ik deze dan nu nog krijgen? Of is laatstgenoemde route enkel alleen nog maar voor de assets? En als deze in ZWNL zit moet ik dan ook nog de Rascal & Cottonwood Route Add-On gebruiken zoals voorgeschreven bij het CS Utrecht - Tiel traject? Of zit deze al in het US Loco & Asset pakketje? 

U begrijpt hopelijk de verwarring. 

Edited by Vakantieman
Link to comment
Share on other sites

12 minuten geleden, Vakantieman zei:

Ik zag bij HCC een lijstje gepost waarvan ik dacht deze wel te kunnen volgen omdat deze lekker overzichtelijk was en blijkbaar was bijgewerkt in januari maar klopt deze HCC lijst wel?

Klopt de Simtogether lijst dan wel? Hierbij even snel de lijstjes van ZWNL.

 

HCC lijstje ZWNL:

 

European Loco & Asset Pack

Munich-Augsburg Route Add-on

London to Brighton Route Add-on

Sherman Hill Route Add-on

 

Simtogether ZWNL lijstje:

 

European Loco & Asset Pack Dovetail Games

West Rhine: Köln - Koblenz Route Add-On Dovetail Games

US Loco & Asset Pack Dovetail Games

Hamburg-Hanover Route Add-On Dovetail Games

Berlin - Leipzig Route Add-On Aerosoft

 

Ook bij CS Utrecht - Tiel moet ik het volgende installeren volgens dit forum (staat niet vermeld bij HCC):

 

"SAD Im Köblitzer Bergland,

OUDE VERSIE. Je hebt expliciet de oude versie nodig van deze route voor Utrecht - Tiel

Helaas niet meer verkrijgbaar!"

Ik zou Utrecht-Tiel idd enkel voor de assets installeren en dat Traject op t Zuiden van Nederland spelen. Ik zie bij ZWNL Alleen dezelfde lijst op ST als bij HCC

ZWNL.thumb.jpg.7bf81089d3a7ddee17ee05c91f67dbda.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, ViqFLIRT3 said:

Ik zou Utrecht-Tiel idd enkel voor de assets installeren en dat Traject op t Zuiden van Nederland spelen. Ik zie bij ZWNL Alleen dezelfde lijst op ST als bij HCC

 

 

Oeps ik zat naar de pdf van "t Zuiden van Nederland" van Yorn14 te kijken. Inderdaad als ik wel bij ZWNL van Leonhearth007 kijk dan klopt het. Dan download ik alle oude trajecten als assets. Bedankt voor de hulp.  

Link to comment
Share on other sites

Sorry, maar ik kijk net op steam op de route Ruhr Sieg en daar staat niet dat het European Loco an Asset Pack meegeleverd is. Ik kan het mis hebben, dus corrigeer me gerust.

Op 12-3-2021 om 04:42, rcdevisser zei:

De March Madness 2021  is van start gegaan. 
 

Voor de nieuwkomers onder ons de mogelijkheid om met grote korting materieel en routes aan te schaffen.
at echt belangrijk is en wat door veel freeware routes wordt verlangt is het European Loco and Asset Pack (ELAP). 

 

Naast het feit dat deze los verkrijgbaar is. Is het ELAP ook onderdeel van de Ruhr-Sieg lijn.

Deze tot een van de eerste routes behorende collectie van TS20xx en is nu in de aanbieding voor € 1,79

HIerbij is dus inbegrepen het materieel dat op de Rurh-Sieg lijn rijdt EN het Eurpean Loco en Asset Pack met o.a. de V200 en Br 294

 

Voor vele freeware routes en ook grotendeels Payware route is de ELAP onmisbaar.

Doe der daarom je voordeel mee voordat de March Madness 2021 voorbij is en haal deze twee belangrijke voor
NS routes benodigde assets binnen voordat de oudere prijs erop komt. 

 

Daarnaast is ook de Settle en Carlisle route sterk afgeprijst. Ook deze route wordt door vee freeware routes verlangt vanwege de assets.

Beide routes zijn belangrijk voor het goed functioneren van veel freeware routes waaronder veel NS routes.

 

Voor diegene die deze routes nog niet hebben. Doe er je voordeel mee.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Op 12-3-2021 om 04:42, rcdevisser zei:

De March Madness 2021  is van start gegaan. 
 

Voor de nieuwkomers onder ons de mogelijkheid om met grote korting materieel en routes aan te schaffen.
at echt belangrijk is en wat door veel freeware routes wordt verlangt is het European Loco and Asset Pack (ELAP). 

 

Naast het feit dat deze los verkrijgbaar is. Is het ELAP ook onderdeel van de Ruhr-Sieg lijn.

Deze tot een van de eerste routes behorende collectie van TS20xx en is nu in de aanbieding voor € 1,79

HIerbij is dus inbegrepen het materieel dat op de Rurh-Sieg lijn rijdt EN het Eurpean Loco en Asset Pack met o.a. de V200 en Br 294

 

Voor vele freeware routes en ook grotendeels Payware route is de ELAP onmisbaar.

Doe der daarom je voordeel mee voordat de March Madness 2021 voorbij is en haal deze twee belangrijke voor
NS routes benodigde assets binnen voordat de oudere prijs erop komt. 

 

Daarnaast is ook de Settle en Carlisle route sterk afgeprijst. Ook deze route wordt door vee freeware routes verlangt vanwege de assets.

Beide routes zijn belangrijk voor het goed functioneren van veel freeware routes waaronder veel NS routes.

 

Voor diegene die deze routes nog niet hebben. Doe er je voordeel mee.

 

Ik heb de Ruhr Sieg lijn gekocht en inderdaad zit het ELAP erbij. Nogmaals bedankt voor de tip @rcdevisser!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy