Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

PI bestanden


Guest fritstempel@versatel.nl

Question

Guest fritstempel@versatel.nl

Ik kocht een loc (QD NS1136) maar ik kan het niet vinden in de World Editor. Na zoeken blijkt her verpakt in een PI-bestand in Pageinfo. Hoe krijg ik het in de Editor?

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dan ben ik benieuwd waar je de QD NS1136 gekocht hebt? ?

Want dat is een freeware Eloc van Quinzeedied en hier dus te halen.

Trouwens PI bestanden zijn uniestal bestandjes die na een RWP installatie in de PackageInfo map komen te staan. (geen Pageinfo)

 

En in de World Editor heb je vooralsnog niets te zoeken als je hem niet eerst in de Scenario Editor hebt geselecteerd.

Zie onder:

 

addon01.jpg.ced3e02a9c72efa4504d75d9161d60db.jpg

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sorry, het was geen koopje maar een download van Treinpunt. Geen quick drive item maar een loc. Auteur: Quinzeedied. File no RW-1098.

Alle aspecten zitten verpakt in Packageinfo/QD_NS1136, maar het schijnt dat de Editor daar niet mee kan doen. Hoe kan ik die loc toch in de Editor krijgen?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb geen idee wat je gedaan hebt of wat je bedoelt, maar ik kan wel zien dat jij niet een van de personen bent die recentelijk de loc heeft gedownload, klopt dat?

https://simtogether.com/files/file/14-qd-ns-1100-update/

 

Als ik daar het bestand download staat er gewoon een .rwp in die je moet uitpakken en installeren met utilities en in dat bestand kan ik ook niets vinden over een PI bestand..

 

Maar plak maar eens een link van wat jij precies hebt gedownload.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
42 minuten geleden, fritstempel zei:

Sorry, het was geen koopje maar een download van Treinpunt. Geen quick drive item maar een loc. Auteur: Quinzeedied. File no RW-1098.

Alle aspecten zitten verpakt in Packageinfo/QD_NS1136, maar het schijnt dat de Editor daar niet mee kan doen. Hoe kan ik die loc toch in de Editor krijgen?

Download de bestanden van de link van Esmée en selecteer de locomotief zoals Train-XP aangeeft in de Scenario Editor

Beide uitvoeringen 1100 + update 1113,  kan je hier downloaden en zijn gecontroleerd.

https://simtogether.com/files/category/231-ns-1100/

 

De 1136 op Treinpunt is een verouderd model uit 2012  en staat niet bij ons en is niet aan te bevelen om te gebruiken.

(RW) QD NS 1136 (treinpunt.nl)

afbeelding.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy