Jump to content
  • 0

Tijd aanpassen in scenario


iGabriël

Question

Vandaag heb ik een scenario gemaakt voor de sprinter  Amsterdam Centraal - Hoorn. Ik heb de trein en alle AI treinen klaargemaakt voor de scenario. Helaas was ik vergeten dat de tijd in de game op 07:00 staat en de trein pas om 07:11 vertrekt. Als ik de tijd aanpas van de game, veranderen ook alle trein vertrek tijden met 10 minuten. Dus als ik de route wil rijden met de huidige instellingen, moet ik 10 minuten wachten voor vertrek. 

 

Weet iemand wat ik kan doen om deze wachttijd korter te laten maken?

 

image.png.f1c71bfca4ce043f5b9cd4384ee37b5c.pngimage.png.e412aa210ebe344d753e67a8a71e234a.pngimage.thumb.png.bfb14d13baaf2abf89a96befae415662.png

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Je kunt de tijd, van de game toch bijvoorbeeld op 07:09 zetten.

Dat zou dan geen invloed moeten hebben op je vertrektijd.

 

Je moet dan enkel de AI treinen aanpassen tussen 7:00 en 7:09 

 

Clone het scenario even, zo dat je het kunt testen.

 

 

Edited by Gerben B
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hmm, ik snap hem niet helemaal, je vertrektijd is dan ingesteld op 7:11 en je komt om 7:10 aan terwijl je vertrekt ook 7:11 uit Amscentraal is, dus de ingestelde tijd.

Ofwel hoe zit het dan met passagiers in en uit wat standaard 35 sec. is?

En welke vertrektijden hebben de AI treinen, is dat om 7:00 zoals ingesteld?

En ja, als de tijden van de spelerstrein worden gewijzigd is dat van invloed op de AI treinen.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je moet de tegentrein iets eerder laten rijden . Dat wachten is niet erg dat gebeurd in real life ook.

 

Kijk ook eens naar jouw trein classificatie; Staat die op "Special",  "local" of een andere classificatie. Dit wil meestal nog wel eens vergeten worden waardoor TS20xx in de war raakt als alles op "special" blijft staan bij het rijden van het scenario en dat moet gewijziggd worden. voor elke trein een eigen classificatie. Op enkelspoorstukken erg belangrijk...

Edited by rcdevisser
Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 3/17/2021 at 4:25 AM, Gerben B said:

Je kunt de tijd, van de game toch bijvoorbeeld op 07:09 zetten.

Dat zou dan geen invloed moeten hebben op je vertrektijd.

 

Je moet dan enkel de AI treinen aanpassen tussen 7:00 en 7:09 

 

Clone het scenario even, zo dat je het kunt testen.

 

 

Ik had zojuist het geprobeerd. Alle tijden worden met 9 minuten verlengd. Ik zou anders handmatig alles moeten aanpassen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
16 hours ago, rcdevisser said:

Je moet de tegentrein iets eerder laten rijden . Dat wachten is niet erg dat gebeurd in real life ook.

 

Kijk ook eens naar jouw trein classificatie; Staat die op "Special",  "local" of een andere classificatie. Dit wil meestal nog wel eens vergeten worden waardoor TS20xx in de war raakt als alles op "special" blijft staan bij het rijden van het scenario en dat moet gewijziggd worden. voor elke trein een eigen classificatie. Op enkelspoorstukken erg belangrijk...

De sprinters staan op de classificatie Stopping train net als de spelers trein.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy