Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Zuid-West Nederland 2.01 - ontbrekende gebouwen


RobertL

Question

Ondanks dat ik alle pay en freeware heb geïnstalleerd voor Zuid-West Nederland 2.01, en ook volgens TS-Tools niets meer mis, krijg ik op een aantal plekken ontbrekende gebouwen te zien.

De schermafbeeldingen zijn gemaakt bij Zevenbergen richting Rotterdam Centraal, maar het komt op meerdere plaatsen op de route voor. Wat mis ik?

20210406174340_1.jpg

20210406174444_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Heb het vermoeden dat het bomen zjn (3DTrains) waar je de textures van mist, en dat word door TS_Tools niet weergegeven als missend.

Tenzij je TS_Tools helemaal doorloopt, (wat even kan duren) dan krijg je op een gegeven moment een lijstje van missende textures (.TgPcDx bestanden)

 

Ps. deze vraag is al eens ergens aan de orde geweest maar kan het zo gauw niet vinden.

 

Edit/

Gevonden, en wel hier als het daadwerkelijk om de 3DTrains bomen gaat en mogelijk meer:

https://simtogether.com/forums/topic/318-zwnl-ontbrekende-textures/

 

Edit2/

En hier: https://dutchsims.nl/viewtopic.php?t=307 waar het ook al eens ter sprake is geweest.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het ziet er na uit dat je wel de gebouwen hebt maar de texture mist.

Dus een incomplete installatie van een pakket.

Handig is om hier de kompas gegevens er bij te vermelden.

Zal even kijken of ik het zo snel kan vinden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy