Sinds een stel assets van IKB3 in 2019 van plek zijn veranderd zullen veel Nederlandse routes die de route nodig hebben niet de assets kunnen gebruiken. Maar wat als de .bin bestanden in het juiste mapje worden gezet? Ik denk dan dat TS de .bin bestanden herkend, die dan verwijzen naar de .geopcdx en de texture bestanden in de juiste map. Zou dat werken of niet?
Question
jochemneut 3
Sinds een stel assets van IKB3 in 2019 van plek zijn veranderd zullen veel Nederlandse routes die de route nodig hebben niet de assets kunnen gebruiken. Maar wat als de .bin bestanden in het juiste mapje worden gezet? Ik denk dan dat TS de .bin bestanden herkend, die dan verwijzen naar de .geopcdx en de texture bestanden in de juiste map. Zou dat werken of niet?
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/1093-assets-ikb3-v2/Share on other sites
9 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now