Jump to content
  • 0

Niet de juiste plaatsnamen !!


Mat47

Question

Hallo,

Voor de eerste keer wil ik voor mijzelf eens een scenario bouwen. Kijken of ik dat ook kan.

Ik wil een standaard scenario maken in " 't Zuiden van Nederland v1.6".

Ik ga naar "Build" en druk daarna op "Scenario". Vervolgens scroll ik naar beneden en druk op 't Zuiden van Nederland en op "New Scenario".

In het venster "New Scenario" kan ik dan een naam invullen en klik ik "Standaard scenario" aan. Dan nu het probleem:

Bij "Set Location" staan geen Nederlandse plaatsnamen, maar alle stations tussen Keulen en Koblenz.

Wat ik ook probeer, het lukt mij niet. Waarom krijg ik de Duitse stations? Wat doe ik niet goed?

Gr. Mat

 

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Bij het 't Zuiden van Nederland is geen plaatsnamen lijst met compas gegevens meegeleverd.

In dit geval zal je dus Route orgin moeten kiezen en naar de plek vliegen waar je wil starten.

Dat kan door middel met het kompas.

Hier kan je er meer over lezen

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Een routebouwer zou er dan zoals in mijn geval een ....\RailWorks\Assets\Marklin\Mid-Ned\RouteMarkers\bestanden map bij moeten leveren.

En je hoeft op zich niet perse door de route te vliegen, je kunt in de 2D scenario editor door met ingedrukte Ctrl toets en muis op de plaats klikken waar je een scenario marker wilt plaatsen, ofwel scenario starten.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
7 minuten geleden, Trains-xp zei:

Een routebouwer zou er dan zoals in mijn geval een ....\RailWorks\Assets\Marklin\Mid-Ned\RouteMarkers\bestanden map bij moeten leveren.

En je hoeft op zich niet perse door de route te vliegen, je kunt in de 2D scenario editor door met ingedrukte Ctrl toets en muis op de plaats klikken waar je een scenario marker wilt plaatsen, ofwel scenario starten.

Die 2D optie heeft hij ook gedaan aangaande wat in het document staat.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy