Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

trein wil de gewenste route niet nemen


Rob_zeeland

Question

Beste allemaal.

 

Ik ben momenteel een scenario aan het maken en ik wil de trein ergens voorbij laten gaan en stel dat dus ook zo in maar wat ik ook probeer de trein heeft er geen zin in.. er is geen tegenligger of een rails die kapot is.. dat heb ik allemaal gecheckt. ik heb zelf alles een keer overboord gegooid en ben opnieuw begonnen.. het vreemde is wel dat dit eigenlijk een scenario was die ik moest verbouwen ivm spoor wijzigingen en voorheen werkte dat allemaal prima..

20210701195707_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

ok.. ik ga dit idee maar naar de prullenbak doen.. had een leuk iets geweest als het was gelukt.. ben er al 4 uur mee bezig of zo ? maar geen probleem.. ik kan het altijd nog eens beveiligen of zo.. of virtuele lichten zetten als dat lukt

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, Rob_zeeland zei:

ok.. ik ga dit idee maar naar de prullenbak doen.. had een leuk iets geweest als het was gelukt.. ben er al 4 uur mee bezig of zo ? maar geen probleem.. ik kan het altijd nog eens beveiligen of zo.. of virtuele lichten zetten als dat lukt

Waarom?

Ik vertel je net hier boven  hoe je het moet doen om te laten werken

Ik heb het zelf zo gemaakt en dat werkt.

Maar het is aan jou.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dit zou moeten werken:

 

1) Zet de ketelwagens klaar op het spoor waar de aan te koppelen lok staat,

 

2) Koppel niet aan.

 

3) Rangeer jouw lok van dat spoor af

 

4) Laat vervolgens iets later de AI lok tegen de klaargezette trein lopen/koppelen en dan zou de AI trein moeten kunnen vertrekken..

 

Normaal zoals jij het beschreven hebt werkt het niet. Dat is weer zo'n TS20xx bug en is net zoiets als heuvelen wat niet kan,

maar daar zijn ook al oplossingen voor bedacht.

 

 

Nog iets,

Je hoeft niet de hele trein wagen voor wagen te benoemen om aan te koppelen, het nummer van de eerste wagen achter de lok volstaat. 

 

 

 

 

Edited by rcdevisser
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy