Jump to content

Stoomtram Maastricht - Vaals


BertTrain

Recommended Posts

Ten eerste: een prachtige route. Heel veel aandacht aan besteedt. Als Maastrichtenaar rijdt ik vaak de weg Maastricht naar Vaals en elk punt is herkenbaar. Petje af Bert.

Sinds dinsdagmorgen ben ik echter aan het zoeken naar 2 assets die ik maar niet kan vinden, t.w.:

Kuju\RailSimulator\scenery\Procedural\gen_fence_telegraph_post_string.bin

Wilburton\Stockton\RailNetwork\Track\concreteTrack.bin

Tevens de vraag: is de NS Sik 200 groen nog te downloaden?

Wie zet mij op het goede spoor?

 

Link to comment
Share on other sites

ConcreteTrack zijn de tramrails die in steden en dorpen voorkomen, ze zijn hier te downloaden:

 

Kuju\RailSimulator\scenery\Procedural\gen_fence_telegraph_post_string.bin maakt volgens mij deel uit van de basis trainsimulator. Mogelijk zit deze nog in een AP-file.

 

De SIK zou je hier kunnen vinden:

 

Link to comment
Share on other sites

17 minuten geleden, BertTrain zei:

Kuju\RailSimulator\scenery\Procedural\gen_fence_telegraph_post_string.bin maakt volgens mij deel uit van de basis trainsimulator. Mogelijk zit deze nog in een AP-file.

Nee Bert de Kuju\Railsimulator map bevat geen AP bestand(en). (De Kuju\RailsimulatorUS map weer wel)

Dit missende bestand zit er ook niet standaard in maar is er een van derden ......

Afijn, de bestanden zitten oa. in het HvN_Vol1_Assets.rar bestand die volgens mij nog bij de oude Treinpunt.nl te halen is.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je snelle reactie Bert.

De ConcreteTrack heb ik nu. Bedankt.

De Kuju asset zit niet in mijn assets-map. Er zit trouwens geen AP-file in deze map. Ik bezit alle payware die je genoemd hebt. Blijf het raar vinden.

De groene Sik zit ook niet in de door jou genoemde download. Ik heb al verschillende downloads gedaan, maar nergens zit hij bij.

 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog even na dat loft "gen_fence_telegraph_post_string.bin" gekeken. Het blijken telegraafpalen te zijn. Ik kan mij niet herinneren dat ik die in de route heb gebruikt., Ze komen in Limburg ook niet meer voor. Als ik ze nog tegenkom dat zal ik ze verwijderen. Is in ieder geval iets om je niet druk om te maken.....?

 

Link to comment
Share on other sites

Dank je Teun, heb ze gevonden, ze stonden onder de Gulpdalbrug. wat ze daar deden weet ik niet maar ze zijn verwijderd. 

Ik had gezocht met "Find in Multiple Files in TS-Tools. Als je dan alle files selecteert dan vind het niks, nu ik alleen die ene bin-file selecteer vind ik hem wel...

 

Link to comment
Share on other sites

Mooi, nou ik had even tijdelijk die bewuste naam gewijzigd en daarna TS_Tools er op losgelaten.

Zodoende werd het natuurlijk als missend gegeven en vandaar het loft tile nummer .....

 

Edit/

Nja alle files selecteren om te zoeken dat werkt niet, dit moet je doen in de Loft tile map en de bewuste tile selecteren en zoals in mijn geval zoeken op gen_fence_telegraph_post_string

Zie onder stappen 1,2,3, en 4 mocht je nog eens wat zoeken:

 

ts-tools.thumb.jpg.59086883b844e00f29976a09e6f167eb.jpg

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wil je meer weten over de Historische tramlijn Maastricht - Vaals kijk dan op onderstaande facebookpagina:

 

https://www.facebook.com/search/top?q=tramlijn maastricht%2Fgulpen-wijlre%2Fvaals

 

Er staat veel informatie en foto's over deze tramlijn, ook een filmpje over deze Train Simulator route is op deze site geplaatst.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy