Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Stoomtram Maastricht - Vaals


BertTrain

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

De hele lijn stoomtram Maastricht - Vaals is voorzien van scenery. In onderstaande video is deze lijn te bekijken. Nu eens niet vanuit de cabine maar als een soort van Drone die de trein volgt. De Wadloper is in de kleuren van de LTM (Limburgse Tramweg Maatschappij) geschilderd (dank aan Mat47).

Het is nu de puntjes op de "i" zetten, scenario's maken testen en handleiding maken. Release van de lijn laat dus nog wel even op zich wachten. Daarom geniet van de video.

 

 

 

Edited by BertTrain
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

11 uren geleden, Sjef61 zei:

Heb het filmpje helemaal bekeken en het ziet er echt uit zo.

met een woord geweldig.?

Inderdaad ziet het er heel fraai uit!?

Had bij DS al een kleine opmerking geplaatst over veel knippen in de weg wat overbodig veel auto's laat verdwijnen dus daar weet Bert van.

 

Offtopic

Wat is de reden op zo'n moderne site dat er geen optie aanwezig is om net als bij oa. DS een YouTube filmpje in een bericht toe te voegen?

Ontopic

Link to comment
Share on other sites

Nou nee anders had ik uiteraard deze vraag niet gesteld als het zo simpel was als bij DS.

Maar is deze optie aanwezig dan in het bericht wat je wilt plaatsen.

Of is het gewoon een kwestie van Je link werd automatisch ingevoegd,   of Tonen als normale link?

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook het hele filmp(je) gezien en vindt het geweldig. Maar ja ... ik ben van Limburg. Ik herken elke plek. Ik wist alleen niet waar vroeger het station in Vaals lag. Het is nu een Doe het Zelf zaak. Ga zo door Bert.

Zelf ben ik nog met een repaint van de ÖBB 5081 bezig in LTM kleuren. Als de route uitkomt ben ik er klaar voor. Zuid Limburg ... je zal er maar wonen!

Link to comment
Share on other sites

Je moet de volledige link invoegen vanuit de brouser in het veld waar je ook je tekst invoert. Als de link volledig is gekopieerd wordt automatisch het preview scherm opgehaald en getoond.

De link van Bert vas niet compleet.

 

Als je op  “tonen als normale link” klikt zie je alleen de url en niet de preview scherm van de film.

 

Net zo simpel als bij DS...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Het laatste object voor de route, de remise van Gulpen, is klaar. Deze remise heeft nog tot begin deze eeuw op deze plek gestaan. 

20220228165206_1.thumb.jpg.8db822e076bd4592780d76b498bbd842.jpg

 

Hoewel de winter voorbij lijkt te zijn, toch nog wat winterse beelden uit Limburg

20220304182209_1.thumb.jpg.49d8b9a75088a130871412236b47c34c.jpg

 

20220304183119_1.thumb.jpg.7575f4ffafbdcb16433c2612b5d0435d.jpg

 

20220304183539_1.thumb.jpg.4591fd01567b3827a721e2edbe8fbe9b.jpg

 

20220304183927_1.thumb.jpg.76dc006e5886e63c85d180a3d4452bb1.jpg

 

20220304185312_1.thumb.jpg.172db912e68857446df48e2fea61e68b.jpg

 

20220304185821_1.thumb.jpg.74b53751699951539f5665ed7d5b2a09.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Op 20-2-2022 om 17:16, BertTrain zei:

De hele lijn stoomtram Maastricht - Vaals is voorzien van scenery. In onderstaande video is deze lijn te bekijken. Nu eens niet vanuit de cabine maar als een soort van Drone die de trein volgt. De Wadloper is in de kleuren van de LTM (Limburgse Tramweg Maatschappij) geschilderd (dank aan Mat47).

Het is nu de puntjes op de "i" zetten, scenario's maken testen en handleiding maken. Release van de lijn laat dus nog wel even op zich wachten. Daarom geniet van de video.


 

Beste Bert,

Net zoals ongeveer iedereen hier, verheug ook ik me enorm op uw route: dit wordt zelfs de eerste Nederlandse route die mij aanspreekt (want met alle respect voor iedereen die het Nederlandse standaardlandschap koestert: ik vind het vooral plat en saai) en met de toffe LINT-repaint die Mat47 gemaakt heeft, heb ook ik alvast een geschikte trein ?

Wel heb ik een vraag: kunt u alvast vertellen welke payware benodigd is? 
Aangezien het nu sale is bij Steam, is dit het moment om de diverse payware voordelig aan te schaffen, zodat ik helemaal klaar ben als Maastricht - Vaals t.z.t. uitkomt.

Met dank en een goed weekend gewenst,
Daniël

Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, danielxdaniel zei:

Beste Bert,

Wel heb ik een vraag: kunt u alvast vertellen welke payware benodigd is? 
Aangezien het nu sale is bij Steam, is dit het moment om de diverse payware voordelig aan te schaffen, zodat ik helemaal klaar ben als Maastricht - Vaals t.z.t. uitkomt.

Met dank en een goed weekend gewenst,
Daniël

 

Ik wil dat wel vertellen:

Im Köblitzer Bergland V3 (wel de goede versie..!) https://store.steampowered.com/app/1211473/Train_Simulator_Im_Kblitzer_Bergland_Route_AddOn/

DTG Keulen – Koblenz

RSC Munchen - Ausburg

RSC Munchen - Garmisch Partenkirchen

Riviera Line in the Fifties: Exeter - Kingswear

European Loco & Asset Pack en RSDL\Foilage01 pack (deze twee zitten in de Ruhr - Sieg route, nu voor 2,69 euro te koop)

 

Wat materieel betreft voor de scenario's zijn onderstaande payware belangrijk. (helaas niet in de aanbieding).

RSSLO                   Railbus ÖBB 5081 (https://www.rsslo.com/product/schienenbus-obb-5081/)

Christrain            Stadler GTW

Christrain            DH 1/DH 2

 

Het zijn zeker interessante prijzen op dit moment.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy