Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Probleem met installeren assets van DutchDriver


Wietse98

Question

Dag beste mensen,

Een klein probleempje met het installeren van een asset pack.

Het betreft het Dutch Roads Pack van provider DutchDriver. 

Zoals in het begin van de installatie pop-up wordt vermeld moet eerst het originele wegenpakket van RW Austria worden geïnstalleerd. Dat heb ik gedaan, gecheckt en al.

Echter blijf ik tegen het probleem zoals te zien in de afbeelding hieronder aan lopen.

 

Weet iemand hoe dit valt op te lossen?

Als ik het goed heb wordt dit wegenpakket in ieder geval bij de route "Achterhoek en Twentelijnen" gebruikt?

Telkens als ik een scenario van deze route uitvoer is alles zichtbaar, behalve de helft van alle autowegen. 

Knipsel_2.PNG

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Het is alleen de benaming van de map die afwijkt. Hoort inderdaad Steam te zijn, maar is dus anders. Mijn Steam account is verder gewoon legaal hoor. ?

Het gaat er alleen om dat de installatie van dat Dutch Roads pack niet voltooid kan worden omdat de pop-up blijkbaar niet de vereiste assets van RW Austria kan zien. 

Terwijl dat vereiste asset pakket dus wel aanwezig is ... 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou ik zou het zo 1 2 3 niet weten, mogelijk door het afwijkende path of zo en bijv. de firewall dwars zit.

Heb het hier nog eens geprobeerd maar bij mij word het juiste path autom. aangegeven en daar is verder niets mis mee. (Z:\Steam\steamapps\common\RailWorks\)

Misschien iemand anders een helder idee .....?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 6-8-2021 om 13:29, Sjef61 zei:

Je zou dit eens kunnen proberen zodat je zeker weet dat je Railworks  register vermelding  goed is.

'Railworks Registry Entry Was Not Detected'

 

Heb ik geprobeerd Sjef, maar het probleem blijft hetzelfde.

Ik kan het installatiebestand ook niet uitpakken, in de zin van dat ik de asset bestanden handmatig in de goede mappen kan zetten.

 

Zijn deze bestanden nog op een andere manier te verkrijgen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy