Een klein probleempje met het installeren van een asset pack.
Het betreft het Dutch Roads Pack van provider DutchDriver.
Zoals in het begin van de installatie pop-up wordt vermeld moet eerst het originele wegenpakket van RW Austria worden geïnstalleerd. Dat heb ik gedaan, gecheckt en al.
Echter blijf ik tegen het probleem zoals te zien in de afbeelding hieronder aan lopen.
Weet iemand hoe dit valt op te lossen?
Als ik het goed heb wordt dit wegenpakket in ieder geval bij de route "Achterhoek en Twentelijnen" gebruikt?
Telkens als ik een scenario van deze route uitvoer is alles zichtbaar, behalve de helft van alle autowegen.
Question
Wietse98 5
Dag beste mensen,
Een klein probleempje met het installeren van een asset pack.
Het betreft het Dutch Roads Pack van provider DutchDriver.
Zoals in het begin van de installatie pop-up wordt vermeld moet eerst het originele wegenpakket van RW Austria worden geïnstalleerd. Dat heb ik gedaan, gecheckt en al.
Echter blijf ik tegen het probleem zoals te zien in de afbeelding hieronder aan lopen.
Weet iemand hoe dit valt op te lossen?
Als ik het goed heb wordt dit wegenpakket in ieder geval bij de route "Achterhoek en Twentelijnen" gebruikt?
Telkens als ik een scenario van deze route uitvoer is alles zichtbaar, behalve de helft van alle autowegen.
https://simtogether.com/forums/topic/1285-probleem-met-installeren-assets-van-dutchdriver/Share on other sites
9 answers to this question
Recommended Posts