Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Alle freeware verwijderen


Kwint

Question

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
4 minuten geleden, Trains-xp zei:

De vraag is mijn niet helemaal duidelijk, je wilt dus bijv. alle geplaatste Coha seinen uit je route verwijderen om ze daarna opnieuw te plaatsen?

Nee, Ik wil uiteindelijk alle freeware opnieuw installeren.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ha Kwint

 

Dat heeft helemaal geen zin tenzij je een nieuwe HD hebt aangeschaft.

Het is echt niet nodig alles opnieuw te installeren. dat is heel veel werk. 

Wat je moet doen is  de Freeware updaten en kijken met TS_Tools wat er ontbreekt, daar bereik je veel meer mee dan alles opnieuw installeren.

Zeker als het om repaints gaat dan ben je wel effe bezig met het kopoieren en verplaatsen van de GeoPxDx bestanden.

Waarom zoveel werk verzetten als het eenvoudiger kan, dat zou zonde zijn van de tijd die je erin steekt. Die kun je beter gebruiken om te rijden en/of te bouwen.

 

Gewoon TS-Tools eroverheen trekken en als je daar weinig tot geen meldingen van krijgt dan is alles perfect. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, Trains-xp zei:

Wat bedoel je dan prcies?, ik heb het vermoeden dat niemand er iets van begrijpt gezien de totaal afwijkende antwoorden op je vraag.

Ik snap er iig de ballen niet van waar jij heen wil.

 

Ha Train-xp,

 

Hij is misschien onduidelijk omdat hij namen van assets gebruikt, maar het is heel simpel

Hij wil gewoon alle freeware eraf halen en opnieuw installeren, maar dat moet hij niet doen.

Dat is teveel werk. gewoon updaten en TS_Tools alles laten checken en klaar is kees.

 

Wat hij wil is erg omslachtig maar heeft alleen zin als hij een nieuwe Hard Disk heeft 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Afijn, als alle freeware assets uit de assets map moeten is het een kwestie van assets map verwijderen,

dan via Steam het spel laten controleren op missende bestanden en worden (alleen) de payware van Steam weer geïnstalleerd.

Je zal dan wel bijv. andere payware opnieuw moeten installeren zoals van Christrains enz.

Of de Assets map even hernoemen naar bijv. Assetten, en dan via Steam het spel laten controleren op missende bestanden en worden de payware van Steam weer geïnstalleerd.

Daarna de payware uit de Assetten map verplaatsen naar de nieuwe Assets map ..., ben je daarmee klaar dan verwijder je die.

Mja dat zal ook wel met nee beantwoord worden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy