Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

TSmvhlp.dll ontbreekt na installatie.


doggys2

Question

Hallo,

 

Na enkele sabbatjaren en een nieuwe computer wilde ik MSTS terug installeren, maar kreeg de melding dat  TSmhlp.dll ontbreekt en dat daardoor deinstallatie niet kan voltooid worden.

Ik heb deze gedownload en in de MSTS-map geplaatst maar dat helpt niet.

 

Moederbord : ASROCK B 550M-HDV

RAM geheugen : 8 GB.

Processor AMD RYZER 5 500 G

Grafische kaart : onbekend op moederbord

 

Installatiepad : D:\trainsimulator\msts

 

Hopelijk kan iemand mij verder helpen

 

Vriendelijke groeten.

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
18 uren geleden, doggys2 zei:

Inderdaad Windows 10, dat was ik vergeten te vermelden, dan zal ik  eventueel Open Rails eens proberen.

 

Werken ProTrain en dergelijke ook met Open Rails?

 

Jazeker! Bij schimmige ontwikkelaars komt het soms voor dat er dingen niet correct werken omdat ze bugs in MSTS gebruikten als feature, maar ik zou zeggen dat zo'n 90% van de content die in MSTS werkte probleemloos in OpenRails werkt.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sorry voor de late reaktie, ik krijg MSTS niet aan de praat want nu voert de computer een diagnostisch hulpprogramma voor DirectX uit maar dat helpt niets.

Dus ben ik overgestapt naar Open Rails en heb de vereiste bestanden van MSTS er in geplaatst.

Ik heb nu bij vele locs het volgende probleem : de throttle is geblokkeerd en je moet de dynamic brake lossen en terug proberen maar helaas.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy