Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 1

Repaint sgmm


spikehiemstar

Question

17 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ja, en niet te vergeten van DCR die ook genoemd is wat het nog makkelijker maakt met wellicht verschillende map paden. ?

 

Edit/

Ze hebben dan wel 2 verschillende mappen maar er word ook nog gevraagd om 2 texturen bestanden ja dan nee te mogen overschrijven.

En als je ja kiest wat zou daar de consequenties van kunnen zijn?, althans als je eerst de DCR neemt en dan de Fr SGM ...

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik weet niet of dat mag, daar heeft ons downloadteam meer verstand van. Ik ken Elena's repaints ook niet en ze zijn hier ook niet te krijgen.

Ik weet wel dat het kan, nm/nmc staat voor lage en hoge resolutie textures.. Dus als die zijn aangepast moet je ze overschrijven. Die fout heb ik al eerder gemaakt met mijn repaints ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
25 minuten geleden, EsméevR zei:

Ik weet niet of dat mag, daar heeft ons downloadteam meer verstand van. Ik ken Elena's repaints ook niet en ze zijn hier ook niet te krijgen.

Ik weet wel dat het kan, nm/nmc staat voor lage en hoge resolutie textures.. Dus als die zijn aangepast moet je ze overschrijven. Die fout heb ik al eerder gemaakt met mijn repaints ?

Hoezo zijn ze hier niet te krijgen.?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 minuten geleden, Vectron zei:

De repaints van Elena staan gewoon tussen de Vectrons en BR187's ,dit met toestemming van hogere machten.! 

Klopt. 

Maar je weet waarom ze hier niet fysiek staan.

 

[MOD:Sjef61.. Terug naar topic]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy