Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

TS crasht. Al van alles geprobeerd


bgschaafsma

Question

Hoi allemaal, sinds gisteren kan ik niet fatsoenlijk meer TS spelen omdat de game telkens crasht. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (geheugen vrijgemaakt, in Steam de integriteit gecontroleerd, settings veranderd), maar niks werkt. Ik speel de game al in 64 bit.  Is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan oplossen? 

20211223_112739.jpg

Link to comment
Share on other sites

17 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

8Gig is eigenlijk wat te weinig om de 64bit goed te laten werken.

Zeker de laatste Nederlandse routes en DLCs.

Aanbevolen wordt om 32Gig of meer in je pc te plaatsen zeker om de huidige spellen goed te kunnen spelen.

Oude DLCs van uit de 32bit periode zullen wel draaien op 8Gig.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb hetzelfde probleem. maat heb nog een oudere Laptop waar ik dagelijks mee werk en TS draai. Bij het maken van een scenario is het belangrijk niet teveel materieel van andere partijen te gebruiken. Als je een bepaald tijdperk wil rijden dan ontkom je er niet aan verschillende asstes van verschillende creators te gebruiken, maar hoe meer verschillende assets/modellen des te sneller de route crasht met dat scenario.

 

De melding zxoals de pop-up geeft is duidelijk de code van het geheugenprobleem. Dat kan zowel het geheugen van de PC zijn maar ook het geheugen van de grafische kaart. Dit laatste is mijn probleem overigens maar omdat ik een laptop heb is de grafische kaart geïntregreerd en niet vervangbaar.voor een nieuwere. Ik kan ook daarom alleen maar TS draaien en dan ook nog met maar hooguit 10-15 fps. bij niet al te veel treinen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Of meer werken met de 32bit versie bij een wat oudere PC/Laptop en/of weinig geheugen (8GB)

Als ik in mijn geval TS start tot het keuze menu van rijden, bouwen enz. dan geeft de 32bit 512 MB, en 64bit 674 geheugen aan in taakbeheer.

Daar tegenover staat dat in de 32bit TS er met ca. 4 GB uitklapt en de 64 bit met ca. 8 GB aan totaal geheugen.

 

640459560_32en64bit.jpg.9bc58579f8df0128ab914b0dbbf5be0b.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 uren geleden, rcdevisser zei:

Ik heb hetzelfde probleem. maat heb nog een oudere Laptop waar ik dagelijks mee werk en TS draai. Bij het maken van een scenario is het belangrijk niet teveel materieel van andere partijen te gebruiken. Als je een bepaald tijdperk wil rijden dan ontkom je er niet aan verschillende asstes van verschillende creators te gebruiken, maar hoe meer verschillende assets/modellen des te sneller de route crasht met dat scenario.

 

De melding zxoals de pop-up geeft is duidelijk de code van het geheugenprobleem. Dat kan zowel het geheugen van de PC zijn maar ook het geheugen van de grafische kaart. Dit laatste is mijn probleem overigens maar omdat ik een laptop heb is de grafische kaart geïntregreerd en niet vervangbaar.voor een nieuwere. Ik kan ook daarom alleen maar TS draaien en dan ook nog met maar hooguit 10-15 fps. bij niet al te veel treinen. 

Ik heb hetzelfd, nu heb ik ook andere games, zoals Lego City Undercover en Super smash flash 2(gedownload van een bepaalde site.) Ik ben eraan gewend om TS op 15 fps te hebben, maar meer zou natuurlijk fijn zijn. Ook ik heb een oudere laptop.

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Heb dit probleem ook gehad op mijn i7 2,59Ghz 16GB DDR4 RAM GEFORCE GTX 950M W10 laptop.

 

Voor mij was de oplossing het aanpassen van de windows paging file.

 

Via google zoeken naar: "Warwick Rail Fixing the Out of Memory Error" kom je als het goed is uit op de Steam Gidsen van Warwick Rail. Hierin staat duidelijk uitgelegd hoe je dit kan aanpassen.

 

Wellicht is dit ook een oplossing voor jouw probleem.

Edited by Milko80
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy