Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Eén gelijkwaardige community: iedereen een roze status (1 april grap)


etienne123

Recommended Posts

SimTogether zoekt aansluiting bij de hedendaagse ontwikkelingen in de maatschappij. In dat kader is besloten om zoveel mogelijk gelijkwaardigheid te creëren in de community. Hoe doe je dit anders dan iedereen eenzelfde kleur te geven in zijn of haar gebruikersnaam. 

 

We starten met een proef: in de loop van vandaag krijgt iedereen de kleur 'roze' in de Discord. Bij een succesvolle proef, zullen we het nieuwe beleid verder uitrollen, en dus ook op de website.

 

Feedback of vragen op dit nieuwe beleid kunnen uiteraard gedeeld worden! 

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Op zich is roze een mooie kleur, alleen de bedoeling is me onduidelijk. Ik bedoel dit niet negatief, ik ben wel een beetje kritisch. Het zou toch volgens mij saai zijn als iedereen in het roze post. Ik ben het wel eens dat er wat kleur hier mag komen in de community, maar niet één kleur.

Link to comment
Share on other sites

1 april!

 

Het bericht wat we gisteren de wereld in hebben geholpen, was een 1 april grapje. Op SimTogether is iedereen welkom, maar laten we de politieke discussies maar niet vermengen met onze gezellige SimTogether community. En laten we wel wezen: alles door een roze bril bekijken heeft zijn charmes, maar ook zijn risico's. We hebben alles weer teruggezet!

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

  • etienne123 changed the title to Eén gelijkwaardige community: iedereen een roze status (1 april grap)

Alle mannekes Gisteren Had ik den Lolbroek aangetrokken volgens mein Belgische gasten in den buus vanuit Berlyn.

Toen ik zeide dat gij (studente/passagier) een vlekske op uw jas had zien zitten hé?

Dat was eenen Roze vlekske toevaligeweyzen hè.

 

 

Edited by rcdevisser
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy