Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

GEZOCHT! een aantal MSTS/Open Rails routes?


Duiker

Recommended Posts

Ik ben al een tijdje op zoek naar een aantal Europese freeware routes, die ik nergens meer ter download kan vinden (maar ze bestaan wel!). Het gaat om de hieronderstaande  routes:

 

Uit Denemarken:

-Broagerbanen (voormalig op site Oldtimerklubben.dk)

-Assensbanen 1960 ( voormalig net als hierboven)

-Svendborgbanen

-Southern Denmark (maar dan wel compleet, want op de site is de download niet compleet, en ontbreken o.a. de World en Tile files)

 

Uit Duitsland:

-KBS 185 Wismar Tessin

-Ruebelandbahn

-Jagsttalbahn

 

Wie heeft nog een werkende link naar een plek waar ik deze routes kan downloaden, of wie kan mij die routes sturen. Het zijn tenslotte freeware routes. Alvast bij voorbaat dank voor de moeite.

 

Vincent Duiker

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tsja de topic starter had deze vraag ook bij de buurman gesteld en wel Hierzo waar hij op zijn wenken is bedient.

En zoals vaker gebeurd zijn er vragen te over maar even kort melden dat het in zoverre is opgelost is zeker te veel gevraagd.

Afijn, we melden het maar even en hoeft er geen moeite meer te worden gedaan mocht iemand dit topic tegen komen.

Tevens hebben mogelijk andere MSTSers er ook nog wat aan.

 

Edited by Trains-xp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Sjef61 locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy