Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 0

Train Simulator opent niet meer na update


Alola

Question

Hallo beste lede van Simtogether.com!

 

Ik heb even een probleempje: Sinds de update naar TS Classic moet ik de hele tijd mijn computer opnieuw opstarten eer TS het doet.

 

Als ik via mijn snelkoppeling TS open staat er dat een uitvoerbaar bestand ontbreekt: Railworks.exe

 

Ik heb die snelkoppeling wel staan en via Steam kan ik gewoon naar TS, maar de hele tijd wordt TS bijgewerkt en tijdens dat "bijwerken" kapt hij halvewege en zegt hij: Schrijffout schijf en moet ik de computer opnieuw opstarten, daarna doet alles het weer.

 

Weet iemand of hier iets aan te doen is?

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

hoi heb ik ook. maar bij mij startte steam telkens niet op. 

volgens mij ,is er iets ,met het vrienden netwerk.

uiteindelijk de computer opnieuw opgestart, en uiteindelijk werkte

De steam snelkoppeling.

Ook telkens  het gedoe ,met het cloud netwerk, vind ik geen succes.

Ik hoorde in een filmpje op twitch dat het geen succes is.

Wel hoorde ik dat er een core update komt.

Maar als zelfs mensen met een i7 of hoger al zoveel hebben.

Dan weet ik niet waar het eindigt met ts.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik denk dat ik het probleem heb gevonden: Ik heb voor de update naar TS classic deze HUD geïnstalleerd: https://rail-sim.de/forum/filebase/entry/397

 

Deze vind ik er beter uitzien dan de standaard HUD en voor de update gaf het geen problemen. Hoe ik tot deze conclusie gekomen ben? Ik heb nu een aantal keer de integriteit gecontroleerd als het weer gebeurde en elke keer kwam weer het bericht: 5 bestanden zijn niet gevalideerd en worden teruggehaald. Ik startte een scenario en de standaard HUD van TS was er weer. De bestanden die niet waren gevalideerd waren de bestanden voor de HUD. Toch is het wel gek, want voor de update had ik er geen problemen mee.

 

Opmerking: Op de foto die ik hierbij voeg laat een ontsporing zien hier is de HUD duidelijk te zien.20220428231415_1.thumb.jpg.7c55628df9dd9a0046361e1f8acb9987.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb het echte probleem: Ik heb het antwoord van @Jan366 even bekeken en ging opzoek in AVG. Wat bleek? Railworks.exe is in quarantaine gezet.

 

Ik heb hem weer teruggeplaatst en mijn computer opnieuw opgestart om te kijken of TS het ging doen, ook heb ik de HUD weer teruggeplaatst. Nu maar hopen dat TS het goed blijft doen...

Edited by Alola
Eerder bericht verwijderd
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy