Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Locatie zelfgemaakte QD consists


RobertL

Question

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Er zijn 2 manieren om zelf een consist te maken voor QD.

1 is zoals je beschrijft in de preload map

maar de consist die via het kopje custom zijn gemaakt staan niet in een preload map, maar vermoedelijk in een bestand in de contentmap(denk ik, maar weet het niet zeker)
heb je ook een backup van de bestanden die in de map "content" staan naast de map "Routes"?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou ik zou denken als je in de ...\RailWorks\Assets\... back-up map zoekt op Preload komen er diverse mappen in beeld en daar zitten dus de consisten in.

Mja of daar ook zelfgemaakte consisten worden opgeslagen, geen idee want die maak ik vrijwel nooit.

 

Zie voorbeeld in mijn geval:

preload.thumb.jpg.d7a8358d7663fa535aecf6edd7e0d6c9.jpg

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Even een aanvulling op serz.exe want als je dit wilt openen door erop te klikken werkt dat niet.

Kortom je moet een .bin bestand verwijzen naar serz.exe door er rechts op te klikken en dan "openen met" te kiezen.

Zoek  dan naar serz.exe en klik daarop, en een .xml weer terug zetten naar .bin op dezelfde manier.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy