Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Naar 8 maanden weer terug op Simtogether


juniorfreddy777

Recommended Posts

Hoi mensen van Simtogether.

 

Daar ben ik weer... Na 8 maanden weggeweest, na enorm veel huiswerk en gezeur achter de voeten ben ik eindelijk weer terug op de prachtige community van Simtogether. Misschien een rare vraag maar wat heb ik allemaal gemist. Zijn er nog nieuwe updates van Christrains treinen? nieuwe routes? Ik zag al dat de ICNG was gereleased. Die ga ik deze week kopen. Dus dat vroeg ik me gewoon af.

 

Groeten

Juniorfreddy777

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Je moet zeker de SNG updaten en de sgns. Die kregen een update. Verder zie ik op de site van Chris dat hij bezig is met een update voor de ICM(m).

 

Edit: Ook van mij een hartelijk welkom weer op Simtogether Juniorfreddy!

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

4 uren geleden, Alola zei:

Je moet zeker de SNG updaten en de sgns. Die kregen een update. Verder zie ik op de site van Chris dat hij bezig is met een update voor de ICM(m).

 

Edit: Ook van mij een hartelijk welkom weer op Simtogether Juniorfreddy!

Bedankt Alola. Ik ga gelijk bezig met het updaten.

Link to comment
Share on other sites

Nog even een klein ding mensen. Ik heb samen met iemand anders mijn eigen Discord Community opgericht. En ja. Ik ben nu 13 dus ik mag gewoon een invite sturen van mijn Discord server?

 

Als je wilt joinen. Hier is de link:

https://discord.gg/pqWNuBqFcS

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen.

 

Ik heb weer een kleine vraag maar dit keer over een route. Blivius had op 1 Augustus een video gemaakt dat hij de Intercity naar Leiden Centraal rijdt (hier link: https://www.youtube.com/watch?v=-DJjq-Jmg1w)

 

Mijn vraag is dus. Welke route is dit? Normaal zet Björn altijd de naam de van route in de beschrijving maar dit keer dus niet. Dus dat is eigenlijk mijn vraag.

 

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy