Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Scherm TS flikkert na veranderen achtergrond


Alola

Question

Hallo beste leden van Simtogether!

 

Ik zit met een probleem: Gisteren heb ik de achtergrond van TS veranderd. Na het veranderen begon het scherm te flikkeren en dat is zelfs merkbaar als je een scenario speelt en je de 2d map bekijkt (toets 9).

 

Weet iemand wat er aan de hand is en zou iemand mij de originele achtergrond afbeelding kunnen sturen, zodat ik die als back up kan opslaan?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Link to comment
Share on other sites

21 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Je kan de bestanden checken. Dan worden alle missende/ corrupte bestanden vervangen met de originele bestanden.

Let op: Als je de HUD of achtergrond hebt veranderd word deze ook weer origineel.

Hiermee heb je dus de originele achtergrond weer en kan je die back-uppen.

 

Gr. Truij

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Volgens mij niet. De resolutie staat bij mij op 1920×1080. Ik kan kijken wat er gebeurt als ik de resolutie aanpas.

 

Dit is wat er gebeurt (eerst .zip bestand uitpakken)TS 64 bit opstarten.zip Dit is met de standaardachtergrond nadat ik de bestanden gevalideerd had.

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, want als ik de 32 .exe opende had ik geen problemen. Door het verwijderen van die playersprofile.bin moet ik nog wel even met de instellingen spelen om het licht op een goed niveau te brengen. Maak je geen zorgen: Dynamic lighting staat aan en ook scenery density staat op vol.

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je zou eens in de prullenbak kunnen kijken of playerprofiles.bin daar nog inzit, als dat zo is kun je hem terugzetten en heb je de oude instellingen van TS weer terug ? Geen zorgen ofzo, maar gewoon een tip

Edited by ViqFLIRT3
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, ViqFLIRT3 zei:

Je zou eens in de prullenbak kunnen kijken of playerprofiles.bin daar nog inzit, als dat zo is kun je hem terugzetten en heb je de oude instellingen van TS weer terug ....

 

1 uur terug, Alola zei:

Volgens mij heb ik hem verwijderd dus ja, .....

Dat is maar beter ook, want als je het bestand terug zet en het was daadwerkelijk de oorzaak dan heb je de fout weer terug.

Wat wel had gekund is dat oude .bin bestand te openen om daar wat instellingen uit te kunnen halen, mja dan moet je wel weten waar je mee bezig bent.

 

Edited by Trains-xp
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou, er is goed nieuws. Ik heb via via een gaming pc voor een redelijke prijs gevonden. Die heb ik nu en het probleem is opgelost! TS geeft ook meer fps nu. Ik ga nog even alles overzetten en TS van de laptop die ik gebruikte afhalen. Zal daar een hoop schelen in de ruimte, denk ik.

Dank voor jullie hulp en de reacties!

Edited by Alola
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou ja, Truijj de laptop die ik eerst gebruikte was niet zo geschikt om TS op te spelen en hij was al best oud. Daarnaast wordt hij nog steeds intensief gebruikt voor school bijvoorbeeld als je een verslag moet maken. Daarnaast staat er nog een spel op, Lego City Undercover wat ik met mijn zusje samenspeel  en TS is natuurlijk dan een hele mondvol voor zo'n laptop.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy