Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Updaten "Christrains NS Tads and Takkls"


Rob_zeeland

Question

Updaten "Christrains NS Tads and Takkls"

 

Ik heb destijds het starters pakket gekocht en daar zaten de Christrains NS Tads and Takkls bij.. nu wil ik een scenario rijden van de zuidersteden maar deze geeft aan dat ik dit niet heb.. ik wou ze updaten om eens te zien of het dan verholpen was maar ik kan geen updates daar van vinden.. bij mijn shop bestanden staat deze niet en op de website van christrains staat:

 

"If you purchased your products from a partner webshop, you MUST use your account on their website to download updates and products. ChrisTrains has no access to partner webshop systems."

 

dit zelfde probleem heb ik ook met de andere CT producten die meegeleverd zij met het starters pakket..


Als er een oplossing voor is verneem ik dat graag..

 

 

edit: na nog eens te kijken op de site van CT heb ik de patches pagina gevonden.. maar jammer genoeg geen patch voor de Tads and Takkls..

locoswap.png

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

deze staan niet los.. nu had ik dit probleem ook met de virm update maar die kon ik uiteindelijk gewoon op CT downloaden.. ik zal een support ticket maken.. het zou makkelijk zijn als al mijn CT aankopen dan gewoon hier staan..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als je op de site van Chris bij ondersteuning op Mijn Downloads klik zouden daar al je aankopen moeten staan.

Er is kans wanneer je een tijdje geen gebruik hebt gemaakt van de downloads dat er om een e-mailadres word gevraagd, als je dat opgeeft en verzend krijg je een code, en dat geef je daar op en kun je bij de downloads die gekocht zijn.

Kortom staan ze daar niet bij dan?

 

 

downloads.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Trains-xp Ik heb dat eens even geprobeerd.. maar dat werkt niet.. de enige die ik daar gekocht heb is de DD-AR / DDZ bundle.. en die komt wel tevoorschijn.. de rest heb ik hier op ST aangeschaft en zie ik dan niet terug tussen de downloads op christrains..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Aha, ja dat is een ander verhaal en zou niet weten hoe het met de aankopen hier zit.

Dan heeft het volgens mij ook weinig zin om een support ticket naar Chris te sturen en moet je hier bij ST wezen.

Mja kan het mis hebben, heb het garen ook niet uitgevonden. ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy