Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

problemen met installeren DM 90 Rnet repaint


Alola

Question

Hallo beste leden van Simtogether,com!

 

Ik heb een probleem, sinds kort heb ik de NS DM 90 aangeschaft waar ik heel blij mee ben. Nu probeer ik de DEC Rnet DM 90 repaint te installeren, maar dat lukt niet echt.

 

Allereerst heb ik de .exe bestand uitgevoerd en in de Quickdrive gezocht op DEC, maar alleen de Fyra ICNG en de Arriva Noordelijke Nevelijnen repaint kwam tevoorschijn.

 

Ik heb van alles geprobeerd van handmatig installeren tot antivirus uitschakelen, niks werkt.

 

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

 

Alvast bedankt!

 

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Hoi Alola!

 

Dat probleem had ik ook, maar ik heb het opgelost.

Op een of andere manier installeert de installer de bestanden in de root van Railworks.

 

Volg mijn onderstaande instructie en je kan fijn met je DM90 gaan karren... ?

Bekijk als referentie de bijgevoegde screenshots

 

- Vind eerst het [DEC] NS DM90 NS R-Net bestand in de root van Railworks;

- Kopieer of verplaats het [DEC] NS DM90 NS R-Net bestand dan naar Assets/ChrisTrains/RailSimulator/Preload

- Vind dan de Version R-Net map in de root van Railworks;

- Kopieer of verplaats de Version R-Net map dan naar Assets/ChrisTrains/RailSimulator/DMUs/NS DM90 Buffel/Wagons

 

Klaar!

 

 

 

 

 

Foute Locatie.jpg

 

 

Locatie Preload.jpg

Juiste Locatie.jpg

QuickDriveDM90R-Net.jpg

Edited by Sikkenbaas
Herstel Instructiefout...
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tsja het exe bestand is corrupt en is het aan de ST Staf om actie te ondernemen om dit te voorkomen.

Zeker voor een beginneling kan dit tot problemen leiden als hij/zij van toeten noch blazen weet!

En zoals ik al eens vaker heb aangegeven waarom niet gewoon een .RWP bestand waar TSC op gebaseerd is.

 

Edited by Trains-xp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, Trains-xp zei:

Tsja het exe bestand is corrupt en is het aan de ST Staf om actie te ondernemen om dit te voorkomen.

 

 

 

Corrupte EXE bestanden kunnen overigens grote schade aanrichten. Kwaadwillenden kunnen zo eenvoudig spyware en malware op je systeem installeren. Een EXE bestand is in de regel immers een installatiebestand.

Een dergelijk corrupt EXE bestand is dan net het "Paard van Troje". Nietsvermoedende TS gebruikers installeren dan een route, asset(s) of een treintje, maar vervolgens wordt er wel spyware en of malware op je systeem geïnstalleerd. Het is niet voor niets dat antivirus programma's, maar ook Windows, je waarschuwen als je op het punt staat om een EXE bestand uit te voeren!

 

Ik ben het dus helemaal met Trains-xp eens om RWP bestanden te gebruiken voor het installeren van TS content.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Inderdaad Sikkenbaas, overigens kun je in dit geval ook de .exe wijzigen naar oa .7z en dan uitpakken naar bijv. het bureaublad zolang er niets aan gedaan word ......

Alleen weet je dan nog niet waar het heen moet, nu had Sikkenbaas dit aangegeven in zijn eerdere bericht.

Mja dan moet je dat maar net meekrijgen, anders zit je met de handen in het haar.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy