Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

glitching graphics DTG 185


Rob_zeeland

Question

sinds een paar dagen heb ik glitching graphics met de DTG 185. zijn er mensen bekend misschien met dit probleem.. het lijkt als ik op de route krammersdijk rij en uit de tunnen rijd dan begint dat glitchen.

 

de gele kraan glitcht ook wel een beetje..

 

 

Link to comment
Share on other sites

21 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

voor mij is dit ook nieuw,, het lijkt wel route gerelateerd.. ik heb de zelfde trein op een Duitse route gereden gister en was er niks aan de hand.. het is ook pas echt als ik uit de tunnel bij krammersdijk kom..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

net geprobeerd met de euro 4000 maar die heeft het ook.. zo'n beetje aan het eind van de tunnel bij krammersdijk (ondergronds station) 

 

de 189 en 185 waren DTG.. maar daar lig het dus ook niet aan..

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, Rob_zeeland zei:

de 189 en 185 waren DTG.

 

Nou heb zojuist even met de standaard eloc van DTG een eindje gereden vanaf Krammersdijk door de tunnel heen en wat verder maar kon geen glitch waarnemen.

Is het een optie als het mag om dit scenario ff in te pakken waarbij je glitch hebt en in een bericht plaatst?

Dan kunnen wij eens waarnemen of het zo is, misschien is het wel een bepaalde TSC instelling of zo.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
15 minuten geleden, Frison zei:

Heb je dat nu wel of niet geprobeerd? 

had een andere loc geprobeerd.. maar naar het een paar keer te lezen is het kwartje gevallen.. het weer type.. ga er gelijk even mee aan de gang en zal ook een clipje maken wanneer het begin..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Even niet op de rij fouten letten ? want dat ging niet helemaal lekker...

 

zal nu even het weer type veranderen en nog eens proberen.

ik heb trouwens de instellingen van ts gezet zoals in het filmpje van Chris Trains hier op ST. wat ook opvalt is dat ik 2 AI treinen heb waar de pantograaf niet van omhoog is als ik ze tegen kom tijdens het rijden..

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou het "lek is boven" denk ik.. ik heb het weer type verandert in winter met sneeuw en het glitchen is niet gekomen en de treinen met pantograaf problemen zijn ook ineens opgelost.. ik ga nu nog eens terug testen met de 185.. aangezien daar het glitchen beter te zien was.. in elk geval bedankt mannen voor het mee denken!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

te vroeg gejuicht.. de euro4000 deed het prima maar de 185 glitcht weer ondanks de sneeuw.... als ik nu door rij dan word het steeds erger.. ik ga nu eerst mijn graphic drivers opnieuw installeren en dan nog eens zien..

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

update: het probleem was gewoon weer terug van weg geweest.. ik heb de GTX 1650 vervangen voor een splinter nieuwe RX 6650xt maar het is gewoon exact het zelfde.. en eigenlijk presteerd die RX over het algemeen niet zo met TS vind ik maar dat ter zijde..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

update: voor de mensen die er nog benieuwd naar zijn.. de RX 6650 is inmiddels terug naar Alternate en heb nu een RTX 3060 maar dat gaf geen verbetering al presteerde de game een stuk beter dan met de RX. vervolgen het moederbord een kleine upgrade gegeven (van TUF B450 naar TUF B550)  maar weer het zelfde.. nu heb ik dus inmiddels bijna een nieuwe PC en heb gewoon een glitchende loc. op mijn 2de PC draait het goed en zonder glitch dus ik vermoed dat er ergens een corrupte asset in zit, nu gebeurt dit steeds bij het groene sein..dan licht de cabine op en dan begint het. Dus de eerst volgende stap gaat zijn de coha seinen even opnieuw installeren en hopen op verbetering.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy