Jump to content
  • 0

Probleem met RCR starters pack


benjaminnetje2016

Question

Goedemiddag allemaal,

 

ik schrijf dit bericht samen met mijn zoon van 11. We hebben enige tijd geleden het starters pakket + game gekocht. Voor zover ik weet hebben we alle scenario's en assets goed geïnstalleerd.

Toch lukt het ons niet om de RCR route te starten met b.v. de mat64. In de omgeving zien we b.v. witte vlakken en het lukt ook niet om de deuren te openen van de trein.

Wanneer we de Mat64 gebruiken op een duitse route uit de game werkt alles wel naar behoren. Deuren openen etc. Volgens ons ligt het dan niet aan de trein, maar iets in het scenario?

We hebben inmiddels alle pakketten opnieuw geïnstalleerd en daarbij ook de frison packs. Toch werkt het nog niet..

Ik heb even een screenshot gemaakt. Is er iemand die ons kan helpen? Mochten jullie meer informatie nodig hebben dan horen we dat graag.

Voor ons beide is dit allemaal vrij nieuw namelijk!

Alvast bedankt voor de tijd en moeite.

 

groet,

trainsim.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Beste Truij,

 

bedankt voor je snelle reactie. Wij waren in de veronderstelling dat met het aanschaffen van het Nederlands Starterspakket (incl. Train Simulator de game) we de verschillende Nederlandse routes konden rijden.

Daar zit namelijk ook de RCR route in. Er wordt ook gezegd dat we geen additionele assets hoeven te installeren. Of is hetgeen waarnaar jij refereert geen assetpack? Nogmaals excuus als dit echt beginnersvragen zijn, maar voor ons is het allemaal vrij nieuw.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het is al achterhaald maar bij het starterspakket staat dit erbij beschreven:

elap.jpg.ff5624f98419f74e8e9ba326e0dd0aa7.jpg

Nu is het al eens ter discussie geweest dat vooral beginners waar het pakket juist voor bedoeld is daar het schip mee ingaan en extra kosten met zich meebrengt.

Mja dat is tegen dovemansoren gezegd want er veranderd niets aan!

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
38 minuten geleden, Trains-xp zei:

Nu is het al eens ter discussie geweest dat vooral beginners waar het pakket juist voor bedoeld is daar het schip mee ingaan en extra kosten met zich meebrengt.

Mja dat is tegen dovemansoren gezegd want er veranderd niets aan!

 

Nee dat is het niet hoor. Of dat additionele pakket er nu bij wordt geleverd  of niet, dit heeft wel gevolgen voor de aanschaf prijs voor het  starters pakket.

Nu kan men zelf het additionele pakket, ( vaak goedkoper ook ) aanschaffen bij Steam en zelf de route kiezen  waarmee dat pakket wordt meegeleverd.

win win dus…..

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja Sjef dat weten de gevorderden zoals als wij maar de beginneling die net begint met TXC en van toeten noch blazen weet heeft dit nog niet meegekregen.

Het komt er in het kort op neer dat er achteraf, en met regelmaat voorkomt, een extra prijskaartje aan hangt wat niet was voorzien al staat dat erbij van het ELAP pakket.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je hebt het inderdaad wel eens eerder naar voren gebracht, Teun. Ik kan er alleen niets aan veranderen. Ik heb simpelweg de rechten niet om het pakket te verkopen. In de installatieinstructie wordt geadviseerd om de Ruhr Sieg Line aan te schaffen, omdat het European Assets en Loco pakket daarin zit, en het (vaak) de goedkoopste wijze is om dit pakket aan te kopen.

 

Ik ontken niet dat het incidenteel tot een vraag leidt, maar daar staat tegenover dat we al heel veel mensen blij hebben gemaakt met het pakket! Het alternatief is het installeren van een freeware route, wat voor veel beginnende leden aanzienlijk ingewikkelder is. Support tickets worden over het algemeen binnen een uurtje beantwoord. Kortom, volgens mij wegen de voordelen hier zeker op tegen de nadelen! 🙂 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

voor dat extra pakket:

 

https://www.g2a.com/train-simulator-european-loco-and-asset-pack-steam-key-global-i10000051087002

 

elke hobby kost geld en het staat er gewoon bij dat je het nodig heb..

 

offtopic:

 

overigens kan je nog veel meer TS DLC's op G2A kopen voor echt weinig

 

image.thumb.png.3c2405e0b7fad18679346dcc60a54354.png

 

 

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy