Jump to content

Wayside Works SS 326


Recommended Posts

Hallo hallo!

Daar ben ik weer! Een poosje geleden ben ik begonnen met een model van SS 326, zoals hij bewaard is bij het NSM. Hij is op het moment nog niet getextured, maar er zitten wel al vast een paar kleurtjes er op (en een paar biesjes) om een proefje te geven van hoe hij er uit gaat zien. Hier kan je ook de vooruitgang volgen. Ook is Elias (degene die ook de rijtuigen heeft gemaakt voor de Vink) bezig met passende rijtuigen.
 

image.png

image.png

image.png

  • Like 6
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5 uren geleden, rjz222 zei:

Ziet er goed uit! Kleine tip: ik weet niet of je het al van plan bent, maar ik zou ook een variant zonder vlaggen maken. Ik kan me namelijk geen foto's voor de geest halen van een Staatsspoor 300 met vlaggen in rijdende dienst :).

Die vlaggetjes zijn voor de lol! Lampies komen er gewoon op.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Deze locomotief serie kan mooi op mijn route "Zeeland 1880 tot 1940" rijden, met als stop plaatsten zoals ( Huidige station )  Vlissingen Haven waar de NBDS een Bootrein verbinding hadden, Vlissingen stad, Middelburg, Oost Souburg, Arnemuiden, s'-Heer Arendskerke, Goes, Kapelle - Biezelinge, Halte Vlake, Kruiningen, Krabbendijke, Bergen op Zoom, Roosendaal vanwaar je of door rijdt naar Rotterdam over het luchtspoor, of je ging richting Tilburg - Boxtel waarna je de grens overstak richting Duitsland.

Enkele screenshots van de route kan je hier vinden: https://dutchsims.nl/viewtopic.php?f=9&t=6&start=75 en hier https://dutchsims.nl/viewtopic.php?p=8362#p8362 

Screens zien er erg fraai uit! ik zag dat je ook samen werkt met Trabantdeluxe, die heeft veel kennis in huis.
Succes met Bouwen!  

Edited by Stoom_Machinist
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy